Alfa & Omega Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei kjapt spørsmål. Hvis du har en bil kun forsikret med ansvar og en km stand på 14000 i året. Hva skjer hvis man kræsjer med en annen bil og den km standen er overskrivet? Lenke til kommentar
Hypsilofodonten Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 blir vel en viss reduksjon i utbetalingen vil eg tro, ikkje å anbefale Lenke til kommentar
Mato Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 du kan få regress og måtte betale selv noe som er DYRT kjøp heller mer kilometer , det er tryggere og potensielt mye billigere Lenke til kommentar
Alfa & Omega Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Skaden er allerede skjedd, men føreren av den andre bilen var påvirket av narkotika og var selv årsaken til ulykken. Det var personskade og derfor blir det også etterforskning av ulykken. Vil forsikrings-selskapet undersøke bilen selv om det var helt klart at det var den andre førerens feil? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Skaden er allerede skjedd, men føreren av den andre bilen var påvirket av narkotika og var selv årsaken til ulykken. Det var personskade og derfor blir det også etterforskning av ulykken. Vil forsikrings-selskapet undersøke bilen selv om det var helt klart at det var den andre førerens feil? Ditt forsikringsselskap skal vel ikke betale ut noe som helst, og jeg tviler hans selskap sjekker din bil. De sjekka vertfall ikke noe med min bil når den ble påkjørt, og de har heller ikke fritt innsyn i hvor langt du har lov å kjøre på din forsikring. Forøvrig, så passer denne bedre hjemme i Bil » Annet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå