siDDis Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 for vannkjølinga så måtte eg ta vekk den plastik greia som held intelkjøleren, det var ikkje eit så veldig stort problem. Men å få den på igjen er eit svært stort problem, eg tør ikkje å bruke for mykje makt siden eg er redd eg kan knekke hovudkortet. Nokre råd eller tips? :smile: Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Legg hovedkortet på et bord, slik at du ikke bøyer når du presser. Så er det bare å dytte på. En kamerat jeg har gjorde det slik, funka som bare det! Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 neineineinei, det du egentleg skal er å ut dei fire festeknottene fra den. Dei fire festeknottene består av ein svart feste del og ein kvit knott, så det eg gjor var å festa den med dei 4 svarte først også dei fire kvite for at den ikkje skal dette så lett ut igjen. Idle tempraturen fra vannkjølinga er ca 1 grade meir o_Ô Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Ok, da var det ikke likt feste da. Trodde slikt var standarisert jeg. På den jeg så var det bare en sånn trykk og klikk plast propp, så satt den. Lenke til kommentar
LOZER Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 "Teip"(tape) er tingen. Sur bare noen meter med teip rundt hovedkorte, funker sikert...helt sereøst... :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå