EnerGie Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er det mulig å ha operatørlogo på symbian telefoner? Har selv 3230, går det ann på denne? Symbian kan jo alt, men kanskje ikke dette? Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja, du kan bare legge inn et jpg/gif/bmp bilde i en operatørlogomappen. Men for å gjøre det må du ha en filmanager installert, som f.eks. fexplorer (gratis). Søk, så finner du mer info. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hvor finner jeg fexplorer da? GRatis? Kan du forklare nærmere hvordan jeg gjør dette...er helt ny med symbian og er helt grønn! Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Søk, så finner du mer info. Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har fått tak i fexplorer. Men jeg har jo "filbehandling" inne på mobilen...holder ikke dette? Lenke til kommentar
EnerGie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Fant her på forumet at man skulle legge logoen i c:/system/apps/oplogo...men dette finnes jo ikke på min....hvor skal jeg legge dette bildet som jeg vil bruke til operatør logo? Lenke til kommentar
Eirik-h Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Bla fram til bildet ditt i FExplorer. Trykk "Valg" --> File---> og bla deg helt ned til der det står: "Set as operator logo". Du kan ha det bildet du skal bruke hvor som helst på telefonen. Bare du finner det igjen med FExplorer. Endret 20. mai 2005 av Eirik-h Lenke til kommentar
Fragment Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvordan fjerner man denne operatørlogoen igjen da? :o Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Får å fjerne operatørlogoen sletter du filen som ligger i C:\System\Apps\Phone\Oplogo .. Restart mobilen og operatørlogoen er borte! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå