pichashu Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 jeg kjøpte 2x512 for å erstatte min kingston value 2700 ram. Kingston brikken har jeg kjørt på 200 herz med 5/4 deling på cpu (dette fant jeg ut isted, har trodd den har kjørt synkront med cpu på 250). Jeg har et msi 865PE neo2 kort og en p4 2.4 C. Jeg greier ikke å få Geil minnet til å kjøre på noe annet enn 200 hverken i dual mode eller single. Er det slik at det er vanskeligere å klokke i dual mode ? I tillegg la jeg merke til at cpu/minne delingen endret seg fra 1/1 til 5/4 ved noen kombinasjoner. Er dette noe jeg kan styre på mitt kort ? det ble mye her, men jeg hadde gledet meg til å få inn litt bedre ram og så viser det seg at min pc2700 value ram er bedre så blir jeg litt fortvilet. takker for alle svar som kan kaste litt lys i denne kroken ruben Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 det ordnet seg så ikke kast dere på tastaturet alle sammen Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 det ordnet seg så ikke kast dere på tastaturet alle sammen Hva var galt egentlig? Bare løste det seg helt av seg selv? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå