asad Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Virker som hele norge er helt gærne etter idol for tiden. Har aldri likt dette programmet selv. Har fått med meg navna på finalistene i år da. Hun Jorunn synger ræva synes jeg.Tone er pen å se på ( mye finere forrige fredag da..men men ) men kan heller ikke synge bra. Synes jeg da Ikke meningen å fornærme idol fans, men dette programmet er rett og slett tåpelig. Lenke til kommentar
1447 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du er ikke alene om den oppfatningen! Sikkert morro for de som er med, men alt det er med å finne en "superstjerne" er noe så innmari OPPBRUKT! Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Til de grader og.Noen av kompisene mine ser på det hver fredag, fatter ikke at de gidder. Gleder meg til hele dritten er over edit: Uansett hvem som vinner, så blir de sikkert like mye stjerner som kjartan, som tilsvarer en VELDIG liten stjerne status og 0 cash :!: Endret 20. mai 2005 av asad Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg håper Idol-konseptet og og -deltakere dør en langsom og grusom død. Lenke til kommentar
Feh Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har brukt totalt 10 min på idol i år. Jeg så hvem som vant finalen istad, og da jeg så at det var Jorun, så gadd jeg ikke se mer Lenke til kommentar
asad Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg håper Idol-konseptet og og -deltakere dør en langsom og grusom død. SÅ enig. Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg håper Idol-konseptet og og -deltakere dør en langsom og grusom død. SÅ enig. Count me in! Har ikke ofra et minutt av livet mitt til den der møkka siden jeg så på en episode med kjartan for en stund sida... For no dritt! Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vi har en kategori for Film/TV og en for musikk, og så havner denne tråden i Annet? Denne stenges (Tips: det er allerede er en Idoltråd i førstnevnte kategori) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg