Dappy Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Legger het ut et bildet.. Takker for all kritikk http://foto.vg.no/show_album.php?aid=699297 Lenke til kommentar
Kristallo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Fint bilde med god dybde. Litt irriterende med de utbrente flekkene på himmelen. Havet ser ikke 100% skarpt ut, brukte du lang lukkertid? Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Må si meg litt uenig. Bildet virker litt flatt syntes jeg. Dette kommer kanskje av at linene går horisontalt over bildet, istedetfor å lede blikket innover. En annen ting som er uheldig ved landskapsbilder er å ha skillet mellom himmelen og havet/bakken midt i bildet. Det var sannelig en flott himmel. Mye karakter. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Et flott bilde, men du gjør en klassisk feil (som de andre ikke har komentert) horisonten er skjev. Og det må rettes opp. Eller synes jeg det er et flott bilde med en særegen himmel. Og særegne toner. Midtstilt horisont kan funke her pga. stenene. F828 Endret 21. mai 2005 av F828 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå