ADT Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Tja, denne er tørr, men hva med at det på ryggen står: "Unskyld, kan du si meg hvor mye du har klokket ?" isteden for "Unskyld, kan du si meg hvor mye klokken er ?" Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 Greit forslag, men få som vil frstå den desverre Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Uansett var jo det siste et morsomt ordspill da..! Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Folkens! Dere må tenke over en del ting: 1. Ser dere ikke hvor stygt det er med OK-logoen over hele ryggen? 2. Ikke bruk web-adressen til en side som ikke har noe med Overklokking å gjøre. 3. Bruk en vektorisert logo, ikke forstørr en .jpg-fil. 4. Hold den stilren, da når dere ut til så mange som mulig. 5. Jo flere farger og større logo, jo dyrere blir det. 6. Jo større trykk, jo lettere blir det krøllete og ødelagt. 7. Ikke bruk slagord og fraser som ikke har noe med sida å gjøre. Da kan dere like gjerne bare droppe hele overklokking.no-greia. Bare mine 40 kroner og 82 øre. Lenke til kommentar
Ostepølsa Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 må overklokke, bare må overklokke.. damerdamerdamerdamer, overklokke? damerdamerdamer Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Når folk bare sender inne forslag går det jo fint med f.eks. paint, trenger ikke noe vektorisert før den ordentlige t-skjorte skal lages. Det her med stort trykk synes nå jeg er verdt det da! Vil liksom at folk kan kunne se på lang avstand at her er det en OKer. Lenke til kommentar
ADT Skrevet 23. juli 2005 Del Skrevet 23. juli 2005 Når folk bare sender inne forslag går det jo fint med f.eks. paint, trenger ikke noe vektorisert før den ordentlige t-skjorte skal lages.Det her med stort trykk synes nå jeg er verdt det da! Vil liksom at folk kan kunne se på lang avstand at her er det en OKer. Word! Om T-skjorta koster 49,- eller 199,- gir jeg blanke i, så lenge jeg blir sett . Derfor mener jeg også en limegrønn, atlanticblå, eller solgul farge hadde vært kult Disse går også godt med logoen. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 24. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 24. juli 2005 Folkens! Dere må tenke over en del ting: 1. Ser dere ikke hvor stygt det er med OK-logoen over hele ryggen? 2. Ikke bruk web-adressen til en side som ikke har noe med Overklokking å gjøre. 3. Bruk en vektorisert logo, ikke forstørr en .jpg-fil. 4. Hold den stilren, da når dere ut til så mange som mulig. 5. Jo flere farger og større logo, jo dyrere blir det. 6. Jo større trykk, jo lettere blir det krøllete og ødelagt. 7. Ikke bruk slagord og fraser som ikke har noe med sida å gjøre. Da kan dere like gjerne bare droppe hele overklokking.no-greia. Bare mine 40 kroner og 82 øre. 1. Det er ikke stygt det, det er design 2. Vi har allerede sagt ifra om det mange ganger 3. Glisevask svarte på dette 4. Vi tar imot alle forslag, hvilket som vinner er enda ikke fastsatt 5. Bryr ikke meg så mye, ADT sa det best her synes jeg 6. Godt poeng, men det er derfor vi må teste litt ut med trykkemetoder o.l. 7. Se punkt 4 Da har vi brukt opp alle pengene dine, men gitt deg litt vekslepenger igjen Lenke til kommentar
nree Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 (endret) Mitt forslag... Veldig minimalistisk osv EDIT: Kritikk Endret 2. august 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
sigen Skrevet 2. august 2005 Forfatter Del Skrevet 2. august 2005 Ser fint ut det, men det var noe feil med plasseringen på logoen. Klarer ikke helt å si hva som er galt, men jeg tror det hadde vært bedre å sette den lenger opp Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Ser fint ut det, men det var noe feil med plasseringen på logoen. Klarer ikke helt å si hva som er galt, men jeg tror det hadde vært bedre å sette den lenger opp Enig med den, blir liksom midt på magen. Ikke så bra om man har litt mage der nei. Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 må overklokke, bare må overklokke.. damerdamerdamerdamer, overklokke? damerdamerdamer Haha, stakkars jenter som skal gå med den da :!: Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Grov diskrimering!! Uansett synes jeg forslaget til goggen90 er bra, men det hører hjemme på webside, ikke på en t-skjorte. I mine øyne da. Og plassering var det jo gærent med som sagt! Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 2. august 2005 Del Skrevet 2. august 2005 Grov diskrimering!! Uansett synes jeg forslaget til goggen90 er bra, men det hører hjemme på webside, ikke på en t-skjorte. I mine øyne da. Og plassering var det jo gærent med som sagt! Av meg "Lenniz" ? Lenke til kommentar
Kakefyll Skrevet 16. august 2005 Del Skrevet 16. august 2005 er det så og forstå at man kan kjøpe dem? Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Oj, syntes den ble skikkelig fin, og stilren, nesten litt moderne. Lenke til kommentar
White Fox Skrevet 17. august 2005 Del Skrevet 17. august 2005 Ja, den var veldig fin Henrik Lied Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå