expose2k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) Her er et litt mer diskret forslag (kanskje litt kjedelig for mange) Men jeg er litt tilhenger av REMA1000 sin politikk, det enkle er ofte det beste. forslag Endret 12. juli 2005 av expose2k Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Litt for enkelt for min del da.. Vil gjerne ha en skjorte der folk kan se på avstand at "nææh, se på OK-geeken!!" om du skjønner..? Men alikevel ikke skrike over hele LANet.. Om t-skjorten kommer skal den brukes på skolen! Med andre ord, jææævlig god reklame for overklokking.no, som de burde takk oss for eller sette ned prisen på t-skjortene..! Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Hva med: "Endelig ut av skapet. JEG ER EN G33K." Takket være overklokking.no Kunne man ikke bare brukt det orginale designet? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Morsomt forslag, men tviler på at det blir akseptert som offisiell t-skjorte.. Tror Overklokkinggutta er litt.. Vel, kanskje ønsker litt mer ordentlig.. "Sofistiskerte" tekster på t-skjortene sine! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Enkelt og bra forslag der expose2k, men jeg likte ikke helt plasseringen bakpå, var for høyt oppe synes jeg Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Den enkle logoen sammen med overklokking.no som tekst øverst på høyre del av brystet, og bak står det i store bokstaver: " Overklokking.no Hva bencher du? " T-skjorten må gjerne være limegrønn, eller solgul for min del, så lenge den "skriker" litt Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Hva med så enkelt som Autofil T-skjorta? Logoen på venstre bryst Lenke til kommentar
ADT Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Hva med så enkelt som Autofil T-skjorta? Logoen på venstre bryst Overklokking.no er desverre ikke kjent nok, man må først skape seg et navn. De kan ikke makedsføre seg med instillingen at alle kjenner til nettstedet. T-skjorten må være vittig og interessant. Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 Smart sagt ADT.. Skjønner poenget godt! Burde også være noe som frister for flere folk å trykke seg inn på sida.. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 14. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2005 Ja, godt poeng der. Kan vel ha et slagord på lengde med det Tastynuts.com har: "Looks good Easy to schrew What more do you want?" Morsomt å gå rundt med den, mange som kikker rart på ryggen min (har jeg fått høre ) Forslag til det som kan stå: "Er du en pc-g33k? Vil du snakke med andre som deg? www.overklokking.no er stedet " Noen meninger om det? Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 14. juli 2005 Del Skrevet 14. juli 2005 (endret) Da hadde jo den riktige adresse blitt hardware.no! Overklokking står for overklokking og casemodding.. Trenger noe mer konkret! Endret 14. juli 2005 av Glisevask Lenke til kommentar
Data_Smurfen Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 hva med: har du data som er for treg men har ikke penger til ny? lær hvordan du gjør den raskere på www.overklokking.no! we are the g33ks:P Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Med litt annen formulering kunne det vært bra, ja! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Hvorfor i alle dager skal dere absolutt ha med g33k? Finn heller et bra slagord, uten 1337 språk. Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 Husker ikke jeg har det fra, men jeg prøver: "Overklokking.no - Tweek until it Hertz" Lenke til kommentar
sigen Skrevet 19. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2005 Likte forslaget ditt Data_Smurfen, men enig med Glisevask: Litt annet formulering *tenke tenke* expose2k: Litt annen formulering der også, for det stemmer ikke helt (vi tweaker ikke, vi klokker ) Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 To nesten vidt forskjellige ting, ja.. Er også enig i at det er bare å droppe 1337-språket! Det representerer egentlig bare plagsomme fjortisser i mine øyne.. =S Lenke til kommentar
expose2k Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hele poenget med klokking ( i mine øyne) er "Mye vil ha mer" eller "More is more " Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 "Må ha det, bare må ha det" :!: Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 22. juli 2005 "Må ha det, bare må ha det" :!: Bare synd vi hadde fått Tine`s advokater på nakken da Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå