sigen Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, det er denne tråden vi kommer til å kjøre poll på Lenke til kommentar
DE1 Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Da er det bare å få en moderator til å sette opp en poll da... *Hint hint* Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Ja, går vel fint det, bare vi får inn noen flere forslag helst *Hint hint* Det har sålangt kommet inn få forslag, med lite variasjon. Det er 50% av grunnen til at jeg ikke har PM`et en moderator enda Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Vel, denne skal jeg lage iallefall, enten det blir med forumets støtte eller ei! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Vel, denne skal jeg lage iallefall, enten det blir med forumets støtte eller ei! Uenig med det! 85-90% Batterivann og 15-10% Konsentrert frostveske Synest det burde være mer detaljer. Burde kansje stå "Hvor mangen GHz kjører du på?" Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Bra forslag thou, selv om det ikke stemmer helt. Har noen ideèr selv, men klarer liksom ikke helt å få dem ut Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hehe, vet det ikke stemmer helt, men jeg er omgitt av (PC) idioter, altså folk som ikke har peiling. De fleste får bakoversveis når jeg sier at jeg har vann sirkulerende i maskinen i det hele tatt... Tror nok denne T-Skjorten vil falle i smak hos mange av mine kamerater Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Vet hva du snakker om. Kom nettopp på noe: "Det sies at du lever lenger av olivenolje - Det gjør pc`en min også!" What do the people think? (greit nok, det finnes ikke beviser for dette, men som sagt: Verden er full av pc-idioter som ikke har peiling ) Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 *kremt* Det burde vel strengt tatt ha et snev av sannhet i seg, ellers er jo prinsippet litt artig, spre rykter om hva som er godt for maskinen Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Hva mener du med det ADT? Det har et snev av sannhet i seg, senker du en datamaskin ned i olje, så tar den ikke skade av det. Har du ikke lest den tråden du? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Hva mener du med det ADT? Det har et snev av sannhet i seg, senker du en datamaskin ned i olje, så tar den ikke skade av det. Har du ikke lest den tråden du? Stor forskjell på hva en maskin ikke tar skade av, og hva den har godt av... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 25. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2005 Den har ikke vondt av det, nei, men du kan fjerne ganske mye av varmen med å legge den ned i olje. Rent mineralvann er ikke det beste for vannkjølingen heller etter det jeg har forstått Lenke til kommentar
ADT Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Men vann er en "vanlig" måte å kjøle ned PC'en på, som MANGE har hørt om. Jeg overdriver vel ikke ved å si at så godt som ingen av oss på dette forumet bruker aktiv oljekjøling i PC'en deres. Det er tydelig vi forstår hverandre, og jeg skal gi meg her PS: Det er ikke noe problem å bruke rent vann uten tilsetninger i vannkjølingen, så lenge den er lufttett, og en ikke bruker forskjellige metaller... Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, du har gode poeng, og vi er enige her, så vi lar det ligge nå Takk for opplysningen, men hva skjer når du åpner opp igjen for å etterfylle? Etter min tankegang (som sikkert ikke er helt klart klokken 02:03 om natten) så skulle dette være nok til å skade kjølingen (sender du meg PM med svaret?) Men over til tråden igjen; Oppfordrer alle som har forslag til å sende dem inn, alle vil bli tatt opp til vurdering Lenke til kommentar
Naike Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) her har vi vinneren =) i'm a g33k =P ! ikke noe vondt ment da. =] Endret 26. juni 2005 av Naike Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 her har vi vinneren =) i'm a g33k =P ! ikke noe vondt ment da. =] Du er pr0! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Nice! Endelig kommer det inn seriøse forslag her Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Synes Naike ble alt for kjedelig egentlig.. Alt for originalt! Kryr av t-skjorter som det står "Hi, i'm a geek" e.l. på.. Synes OK-skjorta burde ha noe mer eget! Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Ja, det er noe av grunnen til at poll`en ikke er oppført enda, fordi det har kommet inn alt for like forslag til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå