Gå til innhold

Den nye Overklokking.no T-skjortertråden

sigen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare å komme med forslag, selv om de ligner litt (eller mer enn litt) på tidligere forslag. Jeg sa jo det i første post at det var lov, delvis sånn at folk kunne få ideèr, og delvis sånn at folk ikke skulle bli sure eller noe sånn når/hvis noen gjorde akkurat det ;)

Lenke til kommentar

Seriøst sigen, tråden går bare en vei.. Ned! Vi får ikke gjort noe, men ting skjer og de har tydeligvis lagt opp design selv, eller fiksa det på en eller annen måte..

Det er bare (som folk har sagt hundrevis av ganger) å smøre seg med tålmodighet!

Lenke til kommentar
Det må nok du også, Glisevask..Så slutt å klag! :yes:

Oppfatta du det virkelig som klaging? :p Var ihvertfall ikke meningen.. ;)

Uansett står det vel OK.no fordi det folk sier på f.eks. MSN og sånn for å korte ned Overklokking.no! Akkurat som at Hardware.no blir HW.no, men de eier faktisk domenet HW.no, men ikke OK.no.. Så vidt jeg vet blir det ikke aktualt å bruke OK.no på t-skjortene! Men kanskje det går med en liiiten "OK"-tekst, uten .no..? Ikke vet jeg.. :)

Lenke til kommentar
Hvem blir produsenten vår?

Venter på svar...

Ro deg helt ned, det skjer ikke noe helt enda. Hvem som blir produsenten vår er ikke avklart, som alt annet her. Men nå er det vel rett før vi sprekker her, siden det skjer lite og ingenting i den originale tråden :(

Eller? :whistle:

Lenke til kommentar
Hvem blir produsenten vår?

Venter på svar...

Ro deg helt ned, det skjer ikke noe helt enda. Hvem som blir produsenten vår er ikke avklart, som alt annet her. Men nå er det vel rett før vi sprekker her, siden det skjer lite og ingenting i den originale tråden :(

Eller? :whistle:

Den orginale tråden? :dontgetit:

Lenke til kommentar

Ja, den originale tråden. Du synes vel ikke det var litt merkelig å kalle denne for "Den nye Oversklokking.no T-skjortertråden"? :tease:

Det finnes allerede en tråd om dette, hvor de fikk solgt mange skjorter, men nå vil de ha nytt design, men moderatorene gjør lite (som vi ser til)

De lover og lyger ser det ut som. Det er derfor jeg startet denne, men så kom løftet om at de holdt på, så da trakk jeg meg litt tilbake. Nå har vi ikke hørt noe mer på en stund, så jeg tror vi snart kjører på med poll og hele pakka ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...