Gå til innhold

Den nye Overklokking.no T-skjortertråden


sigen

Anbefalte innlegg

Det finnes allerede en tråd om dette, men siden det ikke skjer noe fra overklokking.no`s side, så oppretter jeg denne tråden. Vi har tillatelse til å bruke logoen til Overklokking.no til egent bruk i form av T-skjorter, men all salg er forbudt, og såvidt jeg vet straffbart.

 

Vår logo vil ikke bli tillatt brukt i en salgssammenheng. Dog er det absolutt greit om man vil lage seg en t-skjorte til eget bruk.

 

Dette gir oss tillatelsen, men nå må vi jobbe med et felles design.

 

I denne tråden kan du poste dine forslag til design, komme med komenatrer til allerede postede design, og modifisere/endre andre`s forslag, sånn at vi kan få best mulig resultat.

Når det har kommet inn nok forslag, så tar vi en uoffisiell avstemning over debeste forslagene (de 20 beste? :hmm: ) og så spør vi en snill moderator om han kan sette opp en poll for semifinale-forslagene.

Dersom det er sterk uenighet, så kan vi gå for f.eks. de tre beste designene.

 

Til de som ikke forstår hvorfor jeg "gir meg selv "retten"" til dette; Overklokking.no gjør ikke noe med dette, selv om dette er deres forslag, og de sier heller ikke at vi skal gi opp. Og hvis vi treffes på LAN (tilfeldig eller planlagt) så ser det definitift bedre ut med ett eller to design, enn mange forskjellige farger og design.

 

Forslag til farger på T-skjortene: Gra, svart eller hvite (heldekkene, med logo)

 

Linker til beste trykkested vil bli innhentet, og det er muligens best vi blir enige om hvilket vi skal bruke her også, så får vi samme kvalitet, og er sikret samme fargene.

 

Foreslår også at folk medler sin interesse her, så setter jeg opp en liste etterhert her.

 

Noe som mangler? Skriv det her, eller send PM så fikser jeg det så snart som mulig ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

HW.no får du ta i en annen tråd..

 

jeg kunne gjerne ha tenkt meg noen tilgjengelige "råvarer" for å lage eget forslag til deseign.

tenker da på bilde av t-sjorte, (da dette ser bedre utt enn en sjev svart kladd)

 

og overklokkingslogoen såklart, (vet ikke helt hvor jeg skal finne denne)

Lenke til kommentar

datating: takk takk, forslag mottas med stor takk

figure_02: Nei, du skal ikke lage dem selv, du skal bestille dem selv. Her blir vi enige om farger, design, og treykkested, så går du inn på nettsiden til det vi bestemmer oss for, og så bestiller du det vi blir enige om her ;)

fUzZy^: Som sagt, de har sin egen tråd, bare søk, så finner du den sikkert

tha stoffi: "Råvarer" kan jeg prøve å skaffe ja, bare vent 2 sek (eller noe sånn ja)

Lenke til kommentar

Også posta du den her da Sigbjørn? :whistle:

Neida, men mine bidrag lyder som følgende (basert på svart, den beste fargen! =D):

 

http://forum.overklokking.no/index.php?act...post&id=4020553

http://forum.overklokking.no/index.php?act...post&id=4024222

http://forum.overklokking.no/index.php?act...post&id=4026845

 

Håper folk liker dem da! Og til OK-crewet: Gear up, vil gjerne gå med en offisiell skjorte på GT! :)

Lenke til kommentar

Fant ikke noe bedre sted å legge tråden, ikke noen steder som passet liksom. Har du et bedre forslag, så kanskje en moderator kan flytte den? :hmm:

Likte best fronten på nummer 3 (kan nok ikke ha ok.no, andre enn meg som kommer til ok.no-frisører da?), men jeg liker bedre en blanding av baksidene; Skrifta og størrelsesforholdene på den med 3Dmark, og at du har med farge på den tredje

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...