DevN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Meg igjen, som ALDRI får noe slik jeg vil ha det. Gjør dette kort og enkelt: En border i IE og Opera blir på innsiden av kontrollen, slik at kontrollens bredde med border er bredden angitt. I Firefox vises en border på utsiden av kontrollen. Dette er et problem hvis jeg skal angi størrelser i andre former enn prosent. Noen enkel løsning for dette? Outline funket kun i Opera her, og så vidt jeg vet er det noe av det samme. Vil helst unngå og bruke flere stilark pga dette. EDIT: Hjelper !doctype her? Hva slags kan jeg benytte i så fall? Endret 20. mai 2005 av DevN Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Ååå som jeg elsker deg <!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.01//EN" "http://www.w3.org/TR/html4/strict.dtd"> Jeg hadde samme problemet sjøl nå.. Så byttet jeg doctype nettopp.. Edit: Nå ble teksten mongo på sida mi =/ Endret 20. mai 2005 av BaX Lenke til kommentar
DevN Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg elsker deg også. Ser ut til å funke fint - teksten også. Takk! Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Teksten funker fint her og nå.. Var bare jeg som surret litt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå