Sovietpig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tørker håndkleder ute i naturen? Jeg vet jo at en kano er dømt til å havne opp-ned. heng de på ei grein eller inne i teltet og en kano er ganske så vanskelig og snu hvis du klarer og sitte på rompa Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Å overnatte i telt i Nordmarka eller hvor nå dette vannet er hen er vel ikke så ekstremt, og grus/traktorveier er det vel nok av, så for så vidt går det vel bra å få med seg mye bagasje. Men litt av poenget med en telttur er vel å klare seg med litt mindre enn vanlig, og en teltplass i skogen med bagger og poser liggende rundt kunne jeg aldri tenke meg Silkebadekåpe.. :!: Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Tørker håndkleder ute i naturen? Jeg vet jo at en kano er dømt til å havne opp-ned. Fult mulig å tørke slikt på et bål. Men folkens, la oss ikke bli alt for Off-Topic her, threaden gjelder tross alt førstegangstjenesten og om den er verdt det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror egentlig vi har funnet ut at førstegangstjenesten ikke er verdt det. Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 hmm.. nei det kan du ikke påstå.. Tror fleste parten her inne mener at førstegangs tjenesten faktisk ER verdt det.. noe som det absolutt er. Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror egentlig vi har funnet ut at førstegangstjenesten ikke er verdt det. nei jeg tror heller vi har funnet ut at du virkelig trenger førstegangstjenesten! Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror egentlig vi har funnet ut at førstegangstjenesten ikke er verdt det. nei jeg tror heller vi har funnet ut at du virkelig trenger førstegangstjenesten! Mulig, men den skal jammen meg avtjenes i en kontorjobb!!! Hvis ikke dropper jeg den. Lenke til kommentar
Sovietpig Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror egentlig vi har funnet ut at førstegangstjenesten ikke er verdt det. nei jeg tror heller vi har funnet ut at du virkelig trenger førstegangstjenesten! Mulig, men den skal jammen meg avtjenes i en kontorjobb!!! Hvis ikke dropper jeg den. det er jo ikke snilt gjort da Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ser det ut som jeg egner meg ute i "villmarken"? Lenke til kommentar
phax Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Mulig, men den skal jammen meg avtjenes i en kontorjobb!!! Hvis ikke dropper jeg den. drop it like it's hot.. ja men uansett om du har en kontortjeneste så får du det jo kos de to-tre første månedene. tror du vil ha bare godt av det. er jo bare snakk om og utvide perspektivet sitt og få nye erfaringer og kunnskap. det er vel noe alle vil? Lenke til kommentar
Stig-Arne Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 joachimr: du er faktisk en av de som VIRKELIG trenger å komme deg ut i bushn og i forsvaret en tur.. makan til mammadalt skal du lete lenge etter Lenke til kommentar
ronnyaa Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ser det ut som jeg egner meg ute i "villmarken"? Wake up and smell the coffe.... Du kunne absolutt hatt godt av ett år i militæret, så kanskje du lærer deg hvordan man skal pakke til teltturer.... Blir nesten helt overgitt av dette her, men jeg vet enda ikke helt om jeg skal ta dine tidligere kommentarer for "god fisk"... ALLE har godt av å komme seg bort å gjøre ting man ellers ikke ville gjort, så jeg mener absolutt at alle har hatt godt av ett år i militæret. Det er selvfølgelig mange andre grunner til å være i militæret, bare se gjennom hva jeg og alle andre som har vært der mener om det når vi tenker tilbake på det. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Mulig, men den skal jammen meg avtjenes i en kontorjobb!!! Hvis ikke dropper jeg den. drop it like it's hot.. ja men uansett om du har en kontortjeneste så får du det jo kos de to-tre første månedene. tror du vil ha bare godt av det. er jo bare snakk om og utvide perspektivet sitt og få nye erfaringer og kunnskap. det er vel noe alle vil? Mulig. Men det frister å kunne få poeng for opptak i Bergen/UiO. jeg fikk ikke svar, finnes det en snill leir for oss fra Bærum/oslo vest? Mulig jeg er litt ekstrem... Men vi eier ikke telt eller stormkjøkken, og mamma mener hun er for gammel til å ligge på dårlige hoteller. (Det har hun sagt så lenge jeg kan huske... Ergo fra 35 år). Vi liker litt kvalitet. Jeg liker Svane-madrassen min, jeg liker gåsedunsputen min fra Polen. Desverre mistenker jeg utliggede skumgummigreier i militæret. Huseby i Oslo, "hvordan kommer man dit"? Er det bare Garden? Lenke til kommentar
Mister Karl Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det man må huske på i forbindele med militærtjeneste er at man kommer til å tape penger uansett. Man UTSETTER jo i praksis arbeidslivet med et år, og de 50.000 man tjener i militæret vil jo aldri kunne veie opp for de pengene man vil tjene i arbeid.. Enkelte vil sikkert ha personlig utbytte av militæret, men jeg tror strengt tatt at veldig mange av de som kommer inn i de kommende årene vil blir dimmet rimelig kjapt. Selv droppet jeg militæret, av de økonomiske årsakene, hadde det vært noe å tjene på å ta det året i forsvaret hadde jeg nok dratt dit.. Lenke til kommentar
TI-89 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg mangler både mandler pluss blindtarm, kun milten bidrar til mitt imunforssvar. Ergo er det dårlig fra før, og tåler ikke spesielt mye. Du må jo mangle litt meir enn d, en fungeranes hjerne også kansje????? Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg mangler både mandler pluss blindtarm, kun milten bidrar til mitt imunforssvar. Ergo er det dårlig fra før, og tåler ikke spesielt mye. Du må jo mangle litt meir enn d, en fungeranes hjerne også kansje????? Den har en mer enn god IQ, og så lenge jeg i tillegg har et greit snitt på skolen vitner det om det motsatte. Lenke til kommentar
sim Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Huseby er omtrent bare Garden, ja. Noen få soldater fra Akershus Kommandantskap. Depottjænest og velferdsmøkk. Lenke til kommentar
Bogan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror egentlig vi har funnet ut at førstegangstjenesten ikke er verdt det. nei jeg tror heller vi har funnet ut at du virkelig trenger førstegangstjenesten! Mulig, men den skal jammen meg avtjenes i en kontorjobb!!! Hvis ikke dropper jeg den. Hvis man først skal i militæret skal man gjøre noe som er langt fra en siviljobb ellers kan man like godt droppe det Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg tror egentlig vi har funnet ut at førstegangstjenesten ikke er verdt det. nei jeg tror heller vi har funnet ut at du virkelig trenger førstegangstjenesten! Mulig, men den skal jammen meg avtjenes i en kontorjobb!!! Hvis ikke dropper jeg den. Hvis man først skal i militæret skal man gjøre noe som er langt fra en siviljobb ellers kan man like godt droppe det Synes du det høres ut som om jeg egner meg til så mye annet enn en kontorjobb? Lenke til kommentar
Ciryaher Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Kanskje ikke, men du har desto mer nytte av en ikke-kontorjobb Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg