Bogan Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Synes du det høres ut som om jeg egner meg til så mye annet enn en kontorjobb? Kanskje derfor du har godt av millitærtjeneste Endret 22. mai 2005 av Bogan Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Her ser vi igjen hvorfor militæret går til helvete. Noen egner seg i "felten", andre er litt mer teoretiske av seg og egner seg på ett kontor. Folk bør settes i arbeid der de kan gjøre best nytte for seg. Lenke til kommentar
Homme Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 hmm syns ikke den pakkelisten til Joackhim var så veldig ille jeg, hadde med meg mist like mye da vi var på teltur med klassen (1natt). Men håper jeg slipper militæret, jeg er ikke akkurat en person som trives ute i i skog og mark. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Jeg trives veldig godt på sånne forretningspartner turer med egen kokk som steker indrefilleter av ville dyr over bålet og all bagasjen kjørt. De er fine. Trillebag, bag eller sekk? Pappa påstod jeg skulle pakke i en ti-literssekk, tror riktignok det var en spøk. Lenke til kommentar
Halvsame Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Man vet nå aldri, kan jo hende du ville fått smaken på å være i felt også. Man vet ikke før man har prøvd (og da regner jeg ikke med de teltturene du har vært på med klassen, med hodepute og jeg vet ikke hva). Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Ta sekk, for bag og trillebag egner seg ikke. Tenk hvis du skal hoppe over en litt bred bekk, da trenger du hendene til å holde balansen 10 liter var nok litt lite ja... Hvor mye du skal ha med vet jo ikke jeg, men 60-80 liter burde vel holde? Men kanskje du heller skal lage ny tråd? Dette er jo OT i denne tråden. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Dette er jo OT i denne tråden. Nok OT til at ingen åpenbart gidder å høre når vi sier slutt. #4: Hold dere til temaet i tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg