Paxor Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Kikket innom microplex.no nå nettopp, og så "Raptor-gaming M2" Lurer på om noen har testet denne musa, og om man vil merke noe særlig forskjell med de vektene som følger med? Er sikkert litt deilig å kunne bytte på å ha ei lett og "tung" mus. Noen med erfaringer rundt det? LINK EDIT: Nå skal linken stemme Endret 20. mai 2005 av Paxor Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) hei, feil i linken din.. musa men skal jeg være helt ærlig så den musa fryktelig ut... http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=RGM2 Endret 20. mai 2005 av General_musa Lenke til kommentar
Swafty Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=RGM2 Det var det han mente vel... Endret 20. mai 2005 av Overdox Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Raptor-Gaming mus, "M2" lurer litt jeg og på denne Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Her er en review (På Tysk) Jeg er ikke så god i tysk men etter det jeg fatter holder den fint følge med DB og mx518 Produsent Endret 20. mai 2005 av DinoSauroMann Lenke til kommentar
king_pedersen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hehe, den så helt forferdelig ut, pluss at den så helt for jævlig å holde i:S Lenke til kommentar
Battone Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hehe, den så helt forferdelig ut, pluss at den så helt for jævlig å holde i:S Jeg må si at jeg ikke er så imponert over hverken logitech eller razer sine muser når det kommer til utforming og ergonomi... Man vet ikke før man har prøvd, så å si det du skriver blir litt uten mening ut ifra et bilde... Prøv musa, så klag... my 2 cent Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Som sagt.. Grell mus! Men har ikke prøvd den dog.. Sa jo det samme om Razer Diamondback også! Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Den var grell, men jeg må nok prøve den Lurer bare på hvor stor den er...Ser liten ut på bildene. Lenke til kommentar
Battone Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Som sagt.. Grell mus! Men har ikke prøvd den dog.. Sa jo det samme om Razer Diamondback også! Bra sagt, du ikke si noe uten å ha testet den... håper noen tester den på ordentlig Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Håper på en test hos hw.no/gamer.no Lenke til kommentar
lokeland Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Det kommer nok garantert! =D Får se om jeg får prøvd den en gang i framtiden.. Selv om den så jævlig ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå