Insanity Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har adsl fra nextgentel. Bare lurer om det går an å bruke andre modem/rutere enn de man får fra NGT? Har et gammelt telenor modem jeg kunne tenke meg å bruke, men gidder ikke lete det fram hvis det garantert ikke virker. Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har hørt om folk som mener de har fått det til, men det er et helve** å sette opp.. NGT sier selv at det ikke er mulig.. jeg hadde ikke giddet å lete den fram Lenke til kommentar
agvg Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har et gammelt telenor modem jeg kunne tenke meg å bruke, men gidder ikke lete det fram hvis det garantert ikke virker. Det må være et modem/router i og med NGT bruke PPPoA-pålogging. Lenke til kommentar
Hakon_H Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg bruker en Draytek Vigor 2600G. Den er veldig stabil og lett å sette opp. draytek.no har veiledning til hvordan man setter den opp mot NGT. Bare se her Endret 20. mai 2005 av Hakon_H Lenke til kommentar
ktrmc Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 jeg bruker heller ikke NTG sitt modem. Bortsett fra brukernavn/passor dmåtte jeg ikke foreta noen spesielle instillinger i modemet mitt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå