ZnoN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Lurer på om dette er et gått tastatur og om det funker sjikelig gjennom PS/2? Er det bedre å kjøpe et usb tastatur? Grunnen til at eg spør e det at eg har hørt rykter om at lyset ikke virker? Er det noe i disse ryktene? Og er usb utgang bedre en PS/2? Kom gjerne med forslag til andre tastatur. Takker for svar (Vet det er på feil plass men fant ingen andre) Endret 20. mai 2005 av ZnoN Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hvor mange tråder skal du lage om dette? Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Får nå ikke svar. Er det så gale å svare vist du veit det da? Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Frodi noen ikke svarer når du vil ha svar, trenger du ikke lage flere tråder. Tastaturet leveres ikke med en overgang fra usb til ps2(usb er standard), jeg regner da med det er en grunn til det. Usb leverer 5v, noe ps2 ikke gjør. Derfor Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Ok... Takk for svar. Men, er tastaturet dårligere av den grunn?? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Viser til retningslinjene som klart sier: #10: Blant andre ting regnes f. eks tre eller flere like tråder/innlegg som uønsket innhold (heretter referert til som "spam"), og kan føre til advarsler eller midlertidig/permanent utestengelse. Man har ikke krav på svar her på forumet. Reglene er klare på hva man kan og ikke kan gjøre for å vekke oppmerksomhet rundt sitt spørsmål. Spam er ikke en av dem. I tillegg er denne feilpostet. Den hører hjemme i "Annet om hardware". Tråden stenges derfor. Geir Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg