zonator Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hei alle! Jeg laget et voldsomt prosjekt en tid tilbake. Det er en time med video opptak fra min datters fødsel og frem til hun ble ett år. Jeg gav denne DVD'en i julegave til familien og alle var fornøyd. Problemet er at videoen hakker en del. I ettertid har jeg slettet råopptakene og prosjektet men jeg har auxilary filene - en mappe på totalt 12 GB. Slik som dette er mappen bygget opp: _render.dat z000.avi z001.avi z002.avi osv... osv.. Dvd (dette er en mappe med følgende undermapper) DVDTmp Menus mpi Video_ts Vmgm Vts_1 I mappen "Video_ts" ligger det flere .VOB filer - som igjen virker å inneholde hele filmen med lyd. Jeg innbiller meg at jeg skal ha mulighet til å brenne dette ut på DVD, men hvordan gjør jeg dette. Jeg har aldri brent dvd før. Lurer også litt på om avi filene (z000.avi osv) er boss... All hjelp settes pris på. Lenke til kommentar
LateEntry Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Om du har nero eller et annet brenne program, kan du jo bare forsøke å brenne ny dvd-video ved å kopiere inn hele video-ts katalogen inn i video-ts katalogen som automatisk blir laget dersom du velger i nero å brenne ny dvd-video. Du kan imidlertid få problem med å spille av dvd'en i stua, dersom du ikke har en kompatibel stue dvd. Enkelte stue dvd'er lar seg oppgradere til å håndtere nye media osv. Sjekk ut www.dvdrhelp.com dersom du for problem. Lenke til kommentar
zonator Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 Når jeg ligger over filene fra video_ts mappen fra HD til Nero sin video_ts mappen så får jeg følgende feilmelding når jeg prøver å brenne: DVD-Video Files reallocation failed. The resulting DVD might be unplayable. Do you want to continue? Om jeg skriver ja så får jeg ikke brent dvd'en ordentlig anyways. Informasjon fra Nero: "One or more files (mostly VOB file(s)) do not belong to the corresponding IFO file. Følgende filer ligger i mappen: Video_ts.bup video_ts.ifo video_ts.vob vts_01_0.bup vts_01_0.ifo vts_01_0.vob vts_01_1.vob vts_01_2.vob vts_01_3.vob vts_01_4.vob vts_01_5.vob ytterligere hjelp er nødvendig Lenke til kommentar
Goscinny Skrevet 25. mai 2005 Del Skrevet 25. mai 2005 Dette er kanskje en litt primitiv metode: Hjemme hos oss hakker det også av og til (bruker samma programmet). Da hjelper det ofte å trykke på stop-knappen, og derretter play igjen. Atle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå