meeg Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har nå brukt MX510 i 6 mnd. uten å innstalere Logitech's driver. Testet den nå, men etter litt bruk synes jeg Windows' innebygde driver er like så greit, hvis ikke bedre å bruke. Det jeg går glipp av da er en knapp (på toppen av musen, midt på) som tilsvarere ALT + TAB, men det klarer jeg meg fint uten. Det er den eneste forskjellen jeg har funnet..... Flere enn meg som har funnet ut det samme? Edit: Trykkleif Endret 20. mai 2005 av meeg Lenke til kommentar
Laksetrapp Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har funnet ut omtrent det samme som deg, like greit å bruke default driveren i Windows. Ellers har jeg lagt merke til ett par ekstra prosesser som er oppe og kjører med Logitechs drivere installert... Og det liker vi jo ikke... EDIT:trykkleif...x2 Endret 20. mai 2005 av Laksetrapp Lenke til kommentar
General_musa Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hva med å legge inn driveren for å kunne programmere knappene? det er tross alt *telle* fem(seks om du regner med den under scrolleren) knapper du kan programmere til å gjøre ymse ting... veldig kjekt etter min mening§! musa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå