xadox Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sliter litt med å sende og motta MMS meldinger men min Sagem og jeg lurer på hvordan jeg kan sette opp den til å sende/motta MMS på forhånd takk Lenke til kommentar
tbone Skrevet 1. juni 2005 Del Skrevet 1. juni 2005 Du må nå gjøre det manuelt hvertfall. Hvordan ser du vel i manualen. Standard innstillingene finner du her. Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Operatør? Hvor får du kjøpt sagem-mobil da? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det må du nok spørre trådstarter om... Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 2. juni 2005 Del Skrevet 2. juni 2005 Det må du nok spørre trådstarter om... oooops:) quotet feil der ja:) Lenke til kommentar
xadox Skrevet 2. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juni 2005 fikk den av en kompis som er fransk i julegave i fjor! telefonen er utrolig bra lang batteritid kamera minne osv.. en det kuleste er at ingen andre jeg kjenner har den men du kan jo kjøpe den på www.nomatica.com som sender til norge Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå