marius90 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ja nå har jeg nettop kjøpt meg nytt lydkort (creative soundblaster audigty 2zs) og skulle prøve det ut, kortet jeg hadde før dette var et creative soundblaster 5,1 digital live!. jeg har en stor subwoofer og et stereo anlegg som jeg har koblet til, men til min store skuffelse blir det ikke halvparten så mye effekt i det nye kortet. selvom jeg setter bassen på 100% blir det ikke noe futt i det. hadde jeg gjort dette med det gamle kortet hadde hele huset rista. jeg måtte koble subben som bakhøyttalere, siden jeg har 2stereo høyttalere og en sub, og det ble ikke noe lyd i sub utgangen på kortet. ps dette er ikke beregnet på data, men har kjøpt en kabel som gjør det mulig og bruke. -er det noen saom vet hva som er galt? -kan noen fortelle meg hvordan man får maksimum ut av dette kortet? -hvordan får man stilt bassen på maksimum -kan noen fortelle meg hvordan man får stilt alt bra på dette kortet for jeg får det ikke til!! værsåsnill og hjelp meg noen!! blir jævlig mye blidere hvis noen kunne være så venlig og hjelpe!! vurdere og bytte tilbake til det gamle kortet Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 sikker på du bruka riktig utgang på lydkortet då? har gjort samme feil Drivere og sånt då? har sikker ikkje so serlig masse og sei då men.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå