Gå til innhold

Siemens M50 :)

Anbefalte innlegg

Har planer å kjøpe denne telefonen :wink:

Ikke er den dyr heller syns jeg og virker som om du får mye for penga ?

Noen som har erfaringer å dele om denne ?

Noen små ting som jeg lurer på om tlf som jeg kun har fått uklare svar på :

- Kan det såkalte fleximinnet på tlf (denne har 235 kb ?) som kan brukes til litt av hvert, blant annet nye spill/programmer via Java. - kan det også brukes til å arkivere meldinger (sms) ? et fullt simkort hater jeg,.. !!!

- Er det 7 linjers eller 5 linjers skjerm på denne ? Står forskjellig alle steder føler jeg,.. men ser du på skjermen på den kan det se ut som 7 linjer bare med endel mindre bokstaver enn vanlig !

- har hørt det ikke er kalkulator på denne ? - stemmer dette ? - det er litt surt,. alltid kjekt med en handy lommekalkis via mobilen :wink: - men dette kan vel lastes ned via Java ?

- Kan T9 ordlista på denne legge til nye ord ? - noe ikke den på min S35 kan :s

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei, jeg har hatt M50 siden mai og er selvsagt meget fornøyd.

Først bør du ta en tur til http://www.gameloft.com/cat_m50.php og se på noen av de java-spillene du kan legge inn. Lover deg at noen av dem er overraskende bra :smile: Nedlasting funker med både Telenor og NetCom, 'Java-profil' innstillingene finner du her: http://www.ralex.net/java.htm

Ja, SMS kan arkiveres.

Den har nok bare 5 linjer ja...

Ikke kalkulator på M50 nei, men tror du kan laste ned fra midlet.org (ikke prøvd det selv)

Ja, nye T9-ord kan legges til (og det kan din S35 også :wink:

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-16 00:46, molna skrev:

Hei, jeg har hatt M50 siden mai og er selvsagt meget fornøyd.

Først bør du ta en tur til
og se på noen av de java-spillene du kan legge inn. Lover deg at noen av dem er overraskende bra :smile: Nedlasting funker med både Telenor og NetCom, 'Java-profil' innstillingene finner du her:

Ja, SMS kan arkiveres.

Den har nok bare 5 linjer ja...

Ikke kalkulator på M50 nei, men tror du kan laste ned fra midlet.org (ikke prøvd det selv)

Ja, nye T9-ord kan legges til (og det kan din S35 også :wink:

Takk for nyttig informasjon :wink:

Uansett gjeldende T9 på min S35 - så kan jeg legge til nye men den husker de ikke ! (eks. til neste sms.) - det er sikkert ikke normalt, men jeg skal jo ha ny mobil uansett ! SÅ det gjør ikke noe :wink:

http//midlet.org må jeg vel sjekke senere - da jeg ikke kom inn der akk. nå :wink:

Mvh.

Alaruz

Update :

Har denne forresten støtten for de "nye" ringetonene ?

Polyfoniske er det det de heter ? - Vet sikkert ikke hva jeg snakker om nå,.. men det er vel noe iden duren at de spiller flere toner eller noe samtidig ?

"... enjoy the ride with a great deal of pride ..." :grin:

<font class=editedby>[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-07-16 09:16 ]</font>

[ Denne Melding var redigert av: alaruz på 2002-07-16 10:13 ]

Lenke til kommentar

Takker og bukker !!!!

Har nå en M50 i hånden !!

Er stjernefornøyd med denne !!! - Aldri vært borti disse "billigere" mobilene før !!

Må si meg meget imponert, spesielt over denne !!!

Nå er det bare for meg å lære meg bruken av Java på denne (kalkulator trengs)*kjekt å ha*

Takk også din samboer for en meget hjelpsom og utfyllende artikkel/ test om denne mobilen !!

Mvh.

alaruz

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-22 22:34, alaruz skrev:

Takker og bukker !!!!

Har nå en M50 i hånden !!

Er stjernefornøyd med denne !!! - Aldri vært borti disse "billigere" mobilene før !!

Må si meg meget imponert, spesielt over denne !!!

Nå er det bare for meg å lære meg bruken av Java på denne (kalkulator trengs)*kjekt å ha*

Takk også din samboer for en meget hjelpsom og utfyllende artikkel/ test om denne mobilen !!

Mvh.

alaruz

Update :

- så et sted i sms-settings eller noe på telefonen.

"SMS via GPRS" - hva er dette for noe ? bare lurer ! :smile:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...