Gå til innhold

Beste SNES-spill gjennom tidene

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hadde adri SNES selv, men spilte en del hos kompiser i min barndom. Det beste spillet må vel bli:

1. Street Fighter 2

Men jeg var også helt gal etter Teenage Mutant Ninja Turtles på den tiden og da er det ikke til å unngå at dette spillet havner høyt på listen min:

2. Turtles In Time (?)

Final Fantasy 4. Har rundet både dette og 6'eren, men likte 4'erens enklere gameplay bedre og fantasiverdenen der fra middelalderen (6'eren var enormt mye mer krevende å gjennomføre spør du meg, måtte ty til walkthrough i visse tilfeller :roll: )

Det fjerde Final Fantasy spillet hadde jo både mennesker, alver, dverger og gnomer, så hva mer kan en trenge :p

Unirally var et helt fantastisk spill, nyskapende og flott! Blir nesten rørt av å tenke på timene mine med det spillet.

Det er lett å nevne Zelda, Mario Kart, FF VI, Chrono Trigger, Super Metroid som de beste spillene på SNES, og jeg syns det er nesten like lett å utnevne de til noen av verdens beste spill uansett kategori. Dæven, SNES var gullalderen!

Det var bare så utrolig kult å spille spill når ikke _alle_ andre drev med det, på den tiden var det ikke spillanmeldelser i Dagbladet og VG, man hadde sin egen kultur!

Og jeg vil ha det slik igjen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...