apwr Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Denne uken får du OCZ 1024MB Dual Channel Platinum Ed. R-2 til utrolige 1595,- hos Netshop. Nå begynner kvalitetsram å bli virkelig billig! Løp og kjøp! Endret 20. mai 2005 av apwr Lenke til kommentar
Musty Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 kjøpte de for 2395 i november jeg.. har bare en ting å si.. løp og kjøp.. eller.. trykk og kjøp eller.no.. Lenke til kommentar
Orbo Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ja, jeg såg det i dag jeg og! Trudde først det var OCZ Platinium. Ikke Rev. 2 altså Lenke til kommentar
Jome Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 2 uker etter at jeg kjøpte dem på "tilbud" til 1995 på Netshop, trodde jeg hadde gjort et knallkjøp.. Btw, apwr har AKKURAT det samme maskin oppsettet som meg, har akkurat bestilt Asus A8N-SLI DeLuxe, men har ikke bestemt meg for grafikk-kort.. Så hvis det blir noe tull med hovedkortet, RAMen eller CPU'en, ser jeg igjennom postene dine for å finne løsningen.. :!: Lenke til kommentar
Mr.Hamburger Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Takker og bukker, dypt. Sparte meg nok for mange lapper denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå