Zerpent Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Jeg har tenkt å bestille Warcraft 3 collectors edition fra blizzard. det blir sendt fra england tror jeg. Er det noen som hvet hvor mye det blir i toll på dataspill? Etter at jeg regnet ut pris i norske kroner med moms og inkl. frakt blir prisen på litt over 700,- men hvor mye blir det i toll tillegg? Leste guiden til hw.no og der stod det at det var 1,6% toll på datautstyr. Går dataspill under samme gruppe? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Tollarkiv 2002: Pkt 85.24 .3901 & .9901 -for gjengivelse av instruksjoner, data, lyd og bilder lagret i maskinbar lesbar, binær form, og som kan manipuleres - eventuelt interaktivt - av brukeren ved hjelp av brukeren....blah blah blah...programvare. Fritt , Fritt på kg/stk. Lenke til kommentar
Zork Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Vær oppmerksom på at posten tar 150,- i gebyr for å beregne og skrive ut fakturaen på det du skal betale i moms på forsendelsen. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 13:22, Zork skrev:Vær oppmerksom på at posten tar 150,- i gebyr for å beregne og skrive ut fakturaen på det du skal betale i moms på forsendelsen. ...noe som forøvrig tar de null tid da det går rimelig automatisk. Svindel, kaller jeg sånt. I løpet av to år har prisen faktisk gått opp nesten 100%. Husker at prisen var 80 kroner for to år siden. Fælt, spør du meg. [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-07-15 13:29 ] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Gjør du fortollingen selv, koster det mindre. 60 spenn eller no. Husk å spør hvorfor du må betale dette. :wink: Lenke til kommentar
Rusmusa Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Bruker å betale med kort når jeg bestiller fra utlandet så kommer varen direkte til meg uten moms og toll, ser ikke ut som posten klarer å sjekke alt som kommer inn.. :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå