Anders Voldsund Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Kvar gong eg går inn på ei ny side kjem det opp eit tilkoblingsvarsel som f.eks Vil du at Microsoft internet Explorer skal få tilgang til Internett/nettverket. Så kjem det en veiviser for å lage regel. Så må vi trykke neste og kjem til "denne regelen gjelder f.eks alle adresser eller 80. Trykke neste og velge om regelen skal tillate kommunikasjon bare til nettverksadressen f.eks 123.456.789.00 eller alle adresser. Neste igjen: då kjem eit regelsammendrag med det eg har svart. Og fullfør til slutt. Dette kjem kvar gong eg går inn på internett og dataen huska ikkje kva eg har svart til neste gong eg går inn på internett. Det er Norman Personal Firewall som gjer det og viss eg slår av assistenten til brannmuren virkar det heilt bra men ganske tungvinnt å gjere det kvar gong eg går inn på internett. Det gjelder viss eg går inn på nye sider etter startsida også. I need help. . Kanskje litt vanskelig å få med alle detaljane men jaja. Er det noken her som kanskje har opplevd det samme? Again HELP! Endret 20. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Chrian Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Opplevde samme problemet selv, avinnstallerte NPFV da jeg har nok sikkerhet bak en ruter med firewall+firewall i XP. Har ikke hatt ubudne gjester på min PC etter avinnstalleringen. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Kordan eg veit om routeren har brannmur? Har dataen innebygd brannmur i Windows Xp? Har Windows Xp da. Endret 20. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kordan eg veit om routeren har brannmur? Har dataen innebygd brannmur i Windows Xp? Har Windows Xp da. Windows XP har ein brannmur. Dersom du har SP2(service pack 2) so er det veldig enkelt å stille inn brannmuren. Og om du seier kva ruter du har kan vi sei om den har brannmur eller ikkje gjennom eit raskt google-søk Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har SP2. Routeren heite ZyXEL Prestige 600 series. Endret 20. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Trur den har firewall da men er ikkje heilt sikker. Fann noken det ut eller? Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Avinstaller Normann. Bruk SP2 brannmuren i stedet! Lenke til kommentar
larskrru Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei! Hvis du velger alle adresser og port 80 så skulle du slippe problemet.. Har du prøvd det? Det funker for meg i alle fall. Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Det går berre ann og velge en av dei, altså ikkje begge. Ofte må eg berre trykke mange gongar for å få det til å forsvinne! F.eks trykke eg fyrst alle adresser og etter det 123.456.789.00. Når eg har trykkt fullfør kjem det opp igjen. Då forandra eg til 80 og 123.456.789.00 men det samme kan komme opp igjen. Eg tek alle alternativar heilt til det forsvinn. Det er slitsomt. Og det kjem opp igjen kvar gong eg går inn på internett ,utan og har skrudd dataen av. Endret 21. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
Anders Voldsund Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 (endret) Veit noken om routeren min har brannmur? Endret 21. mai 2005 av Anders Voldsund Lenke til kommentar
slettmegplss Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Eg trur ikkje ruteren din har ein brannmur, eg sleit med å finne noko informasjon om det. Du kan gjere eit forsøk på å avinstallere Norman, og deretter kjøre denne testen. Testen viser kva portar du har opne. Om den viser at alle portane dine er opne, og du har deaktivert sp2 firewall og avinstallert norman har du ikkje firewall i ruteren. Då anbefalar eg deg Sygate Personal Firewall. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå