Gå til innhold

vil se pcen på tven!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vist du her rette uttake på sjermkortet, får du med en kabel for å koble til tvn.

Finnest sikkert ei ledning som du kan kjøpet for å bruke på skjermkort som ikke har dette uttaket da. Men det vet ikke jeg kor du fe kjøpt.

Lenke til kommentar

Da skal du ha fått med lednign... Vist ikke kan du enten klage til De du kjøpte det me, eller du kan gå inn her på komplett og gå inn på et skjermkort som har tv utgang også går du helt nederst på siden og der tror jeg kansje du finner det. Men undersøk om det er riktige kabler før du kjøper!

Lenke til kommentar
kan noen gi meg link til noen som selger kabler som trengs til for å koble til tven til pcen, så jeg kan se filmer på tven!?

www.komplett.no

www.psdata.no

www.mpx.no

www.datakjeden.no

www.computercity.no

www.siba.no

www.elkjop.no

www.expert.no

www.euronics.no

www.spaceworld.no

www.biltema.no

Din nærmeste TV-sjappe

m. fl.

M.a.o. det finner du hos nesten alle som selger TV- og datarelaterte produkter.

Spørsmålet er hva slags tilkobling du har på TV. På skjermkortet er det vanligvis s-videokontakt (evnt. med medfølgende adapter/splitter).

Lenke til kommentar
hehe, jeg mente rett til kabelen!

Du spurte etter "... link til noen som selger kabler som trengs til for å koble til tven til pcen..." og det fikk du.

Så lenge du ikke forteller hva slags innganger du har på TV-en eller hva slag TV du har, så er det umulig å si 100% sikkert hvilken kabel du trenger.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...