santana89 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 kan noen gi meg link til noen som selger kabler som trengs til for å koble til tven til pcen, så jeg kan se filmer på tven!? Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Vist du her rette uttake på sjermkortet, får du med en kabel for å koble til tvn. Finnest sikkert ei ledning som du kan kjøpet for å bruke på skjermkort som ikke har dette uttaket da. Men det vet ikke jeg kor du fe kjøpt. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 har sånn at jeg kan se på tven ja! 6600GT Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Da skal du ha fått med lednign... Vist ikke kan du enten klage til De du kjøpte det me, eller du kan gå inn her på komplett og gå inn på et skjermkort som har tv utgang også går du helt nederst på siden og der tror jeg kansje du finner det. Men undersøk om det er riktige kabler før du kjøper! Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ok, skal sjekke om jeg har fått med kabel Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ingen kabel følgte med Lenke til kommentar
ZnoN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hm Rart.. Klag til De du kjøpte sjermkortet med. Vist du ikke vil kjøpe en ledning da? Lenke til kommentar
kpolberg Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det kan jo være at det fulgte med en s-video kabel, men at hans tv ikke har denne inngangen. Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ingen kabel iallefall Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 kan noen gi meg link til noen som selger kabler som trengs til for å koble til tven til pcen, så jeg kan se filmer på tven!? www.komplett.no www.psdata.no www.mpx.no www.datakjeden.no www.computercity.no www.siba.no www.elkjop.no www.expert.no www.euronics.no www.spaceworld.no www.biltema.no Din nærmeste TV-sjappe m. fl. M.a.o. det finner du hos nesten alle som selger TV- og datarelaterte produkter. Spørsmålet er hva slags tilkobling du har på TV. På skjermkortet er det vanligvis s-videokontakt (evnt. med medfølgende adapter/splitter). Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 hehe, jeg mente rett til kabelen! jeg vet ikke hva det heter elr noe... Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hehe, jeg mente rett til kabelen! Du spurte etter "... link til noen som selger kabler som trengs til for å koble til tven til pcen..." og det fikk du. Så lenge du ikke forteller hva slags innganger du har på TV-en eller hva slag TV du har, så er det umulig å si 100% sikkert hvilken kabel du trenger. Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Har tv'n din bare antenne inngang eller er det scart ingang bak der? scart kontakt: eventuelt s-video: Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 det øverste bildet Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Da trenger du en kabel med scart kontakt i den ene enden, og s-video i den andre: Kan fåes i alle butikkene Mr D ramset opp. Lengde velger du selv Lenke til kommentar
Brusfantomet Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hvsi du vill ha lyd fra tven også må du skaffe en skart ingagn som også har lyd ingang, hvsi du kjenner noen som har plastation eller nyere konsoller så er det den delen du kobler den gule, røde og hvite kabelen til du trenger (pluss den gule, røde og hvite kablen) Lenke til kommentar
santana89 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ok, thx;) men så vis jeg vil se filmer på tven, fra pcen, får jeg ikke lyd samtidlig? og hvordan kan jeg se tv på pcen? Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Da trenger du en kabel med scart kontakt i den ene enden, og s-video i den andre: Men det forutsetter at TV støtter s-video på scart.... Eller så blir det uten farger (forumets mest spurte spørsmål?). Lenke til kommentar
MKej Skrevet 4. juni 2005 Del Skrevet 4. juni 2005 (endret) Noen som vet om en nettbutikk som selger en slik: Endret 4. juni 2005 av MKej Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå