Zafar Iqbal Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei. Noen som har hatt samme problemet?? Kjøpte følgende IDE Kontroller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...15&GrpID=1&s=pl Installerte drivere men underoppstart får jeg sort skjerm rett før logginn skjermen skal dukke opp?? Noen som har forslag til løsning. Funker når jeg tar ut ide kontrolleren fra hovedkortet? Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 overklokket PCI bus? Har en kontroller som klikker hvis PCI-bus'en er mer enn 1 MHz utfor de spesifiserte 33,3MHz...... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-15 12:43, Zafar Iqbal skrev:Hei.Noen som har hatt samme problemet??Kjøpte følgende IDE Kontroller http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...15&GrpID=1&s=plInstallerte drivere men underoppstart får jeg sort skjerm rett før logginn skjermen skal dukke opp?? Noen som har forslag til løsning. Funker når jeg tar ut ide kontrolleren fra hovedkortet? Lever inn den kontrolleren og kjøp denne i stedet : http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...15&GrpID=1&s=pl Dyrere, men utrolig bra. Fungerer helt fint på min maskin med Windows XP. _________________ ABIT KX7-333, AMD Athlon XP1800, 512MB RAM, 40+80+80GB Western Digital HDD, Creative Live! Lydkort, Gainward GF4 ti4200 128MB RAM, Plextor CD Brenner 24/10/40A, Pioneer DVD-ROM spiller, Pinnacle DV500 DVD redigering, NextGenTel ADSL 2048/640 [ Denne Melding var redigert av: Afseth på 2002-07-16 10:48 ] Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Ja jeg er helt enig......promise er my bedre enn highpoint (men begge er dårlige til CD-Enheter, bruk dem kun til harddisker). Skal du ha en som virker til CD-Enheter også (i motsetning til Promise og highpoint): Kontroller med silicon image chip Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Ja jeg er helt enig......promise er my bedre enn highpoint (men begge er dårlige til CD-Enheter, bruk dem kun til harddisker). Skal du ha en som virker bra til CD-Enheter også (i motsetning til Promise og highpoint): Kontroller med silicon image chip Lenke til kommentar
Zafar Iqbal Skrevet 17. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2002 Takk for masse gode forslag folkens. Skal se om jeg gidder å kjøpe Promise. Har hatt mine dårlige erfaringer med den også. Hadde en raidkontroller som fucka opp helt en gang, mista my verdifull data da man ikke får tilgang til dataen hvis man plugger harddiskene rett på hovedkortet. Men hvis Sunsway Ultra-ATA133 PCI Kontrolleren er ok kan jeg tenke meg å prøve den. Selv om jeg ikke kommer til å ha noen cdrom på den til å begynne med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå