Gå til innhold

Plextor 24x, kan den brenne 800mb cd'er?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Quote:


Blue Sky skrev (2002-07-15 13:01):

Takker Mr. Hassan

men trenger jeg den nyeste versjon av nero da?? Jeg har kun 5.5.6.4 og den nyeste er noe med 8. Da jeg prøvde med min nero versjon. da funka det ikke.

Hvor får jeg kjøpt nero, nyeste versjon?

Takk for svar!


Du kan hente den nyeste versjonen på websiden til nero http://www.nero.com/en/index.html#root

Du trenger ikke betale for den, Last den ned så bare installere du den uten å fjerne den gamle versjonen.

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 13:19, Kjetil Lura skrev:

Quote:


Blue Sky skrev (2002-07-15 13:01):

Takker Mr. Hassan

men trenger jeg den nyeste versjon av nero da?? Jeg har kun 5.5.6.4 og den nyeste er noe med 8. Da jeg prøvde med min nero versjon. da funka det ikke.

Hvor får jeg kjøpt nero, nyeste versjon?

Takk for svar!


Du kan hente den nyeste versjonen på websiden til nero

Du trenger ikke betale for den, Last den ned så bare installere du den uten å fjerne den gamle versjonen.

Hei!

 

Visst du laster ned Nero 5.5.9.0 (den nyaste no)

Så må du huske å IKKJE uinstalere Nero 5.5.6.4 først!

Visst du ikkje uinstalera først, bruka Nero den samme serialen som er med 5.5.6.4, men visst du uinstalera, og instalera, da må du skrive inn en serial, og det har du ikkje visst du har den Nero 5.5.6.4 som følger med brenneren, på grunn av at nøkkelen ligger inne på ccd'en til 5.5.6.4...

Løsning: ikkje uinstaler, bære oppgrader.

 

mvh

 

Twarr

Lenke til kommentar

Takk for rask respons!

 

Men vil da jeg med den nyeste nero få brent 800mb plater med min plextor 24x brenner? Jeg skal da laste ned den nyeste versjonen.

 

Dessuten kjører jeg på windows xp pro, norsk!

 

Virkelig bra forum!Folk som kan det de skal. og hjelpe andre. Vil bare takke :smile:

Lenke til kommentar

Hei Blue Sky!

Ein god regel er å sette overburning på 2minutter meir enn det som cd-r plata skal takle.

Dvs. Om plata som i dette tilfelle er 90minutter så ville eg satt overburning til 92minutter.

 

Irriterer meg litt at eg ikkje har fått til å brenne 99min/900Mb plater sjølv om det skal fungere med min Plextor 16/10/40:/

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Quote:


Den 2002-07-15 15:10, Blue Sky skrev:

Synes dere 95,- er mye for 800mb cd'er. Det er 10 cd'er i pakken!


 

Synes det er i meste laget, ja.

 

Komplett.no selger f.eks. en 10pk SmartBuy 800MB/90Min plater i Slimcase til 45,-!

 

Hvis det er en Komplett Data butikk i nærheten får du en pakke uten å måtte ut med mer enn en femtilapp.

 

MMORE har også slike, men de er 15 kroner dyrere.

 

Alternativt en MMORE 25-pak uten cover i boks til 119,- webpris.

 

-RS

Lenke til kommentar

Quote:


Den 2002-07-15 15:10, Blue Sky skrev:

Thanx folkens!Da ser jeg fram til å brenne masse cd'er på 800mb.


Takker for gode svar!Synes dere 95,- er mye for 800mb cd'er. Det er 10 cd'er i pakken!




 

Samenlign prisene på vanlige 74min ekker 80min så kan du få disse til cd 2kr pr stk. På ett skikkelig tilbud. Da gjelder det og hamstre plater så det holder til neste tilbud. Hvile kun ha kjøpt 90 min plater hvis jeg hadde bruk for det de er alt for dyre ENDA!

 

Du kan jo også kjøpe 100 pk (uten cover) de er altid rimelige.

 

[ Denne Melding var redigert av: iron_knuckle på 2002-07-30 18:59 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...