spøkelset Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Tittelen sier vel det meste. Er lei av å betale porto når jeg bare skal bestille en liten ting. Er det noen som vet om en butikk som selger casemods og div. i sandnes/stavanger? Lenke til kommentar
entonic Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 kan se på startit ved kilden. eller vet jeg desverre ikke Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Komplett.no har såvidt jeg vet lager i stavanger Lenke til kommentar
Prodigy_ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Komplett.no har såvidt jeg vet lager i stavanger Nei, Komplett.no har lager i Sandefjord. Hovedkontoret vårt med bl.a. direktesalg (Internett, telefon o.l.), administrasjon og lager ligger i Sandefjord. Endret 20. mai 2005 av Prodigy_ Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er StartIT eller HCS det. Dumt det er få få Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg gidder ikke lage en ny tråd, håper ikke det gjør noe jeg spør her ! Finnes det noen shops i Trondheim da ? skal på klassetur der på Tirsdag, og kanksje lurt å benytte sjangsen da ! skal bo i sentrum, så kan ikke reke over hele byen noen som vet ? Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er vel mye lettere om alle leser sticky-tråden i forumet her istedet for å spør de samme spørsmålene gang på gang? Lenke til kommentar
[dtb]Vandal Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Datakjeden Trondheim i Fjordgata har en del case mods. Datakjeden Stavanger åpner butikk ved siden av Kvadrat 16. juni. Lenke til kommentar
El Matador Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Vandal' date='24/05/2005 : 10:28'] Datakjeden Trondheim i Fjordgata har en del case mods. Datakjeden Stavanger åpner butikk ved siden av Kvadrat 16. juni. Takk, digg! Men hvorfor så langt borte i fra sentrum? Lenke til kommentar
Allviteren Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Jeg skulle ønkse noen kunne åpne en butikk i sentrum, så slipper jeg å busse hele dagen... Lenke til kommentar
Datasmurf Skrevet 24. mai 2005 Del Skrevet 24. mai 2005 Yes! Endelig åpner Datakjeden i Stavanger. Ble lei av å bestille deler stadig vekk når jeg er der nede:P Var ei spill/datasjappe i Løkkeveien jeg brukte, men så gikk de konkurs og solgte unna alt i en fei... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå