lassaron-jon Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) eg skal kjøpe meg skjermkort, men eg veit ikkje kva eg skal kjøpe. eg har to slotter på hovedkortet, og eine er opptatt av eit 56K ITU v.92 redy fax\modem. går det an å ha pci -e kort i pci port? please help me, I am such a newb Endret 20. mai 2005 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) på dette bilder har du hvertfall pci og agp og isa, skal se om jeg kan finne pci express t dg og Mvh Øystein Endret 20. mai 2005 av Xstract Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) feilpost Endret 20. mai 2005 av Xstract Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) hmmm. pci port er det nok eg har. for eg ser det at det er ein plass det ikkje er høl midt i. på samme plass som det eg har. kan eg bruke pci ekspress kort nedi der? feilpost? kan diskuterast. portane ligg jo PÅ hovedkortet. Endret 20. mai 2005 av lassaron-jon Lenke til kommentar
Xstract Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 hmmm. pci port er det nok eg har. for eg ser det at det er ein plass det ikkje er høl midt i. på samme plass som det eg har. kan eg bruke pci ekspress kort nedi der? feilpost? kan diskuterast. portane ligg jo PÅ hovedkortet. vettkje, men du kan hvertfall ikke bruke pci express i pci portene, her har du et bilde til pci express porten, http://www.tweakers.net/ext/i.dsp/1075314157.jpg den lengste svarte der =) det er pci express Mvh Øystein Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 men pokker, finne vi pci skjermkort som duger? Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 nei, du må nok kjøpe deg nytt stæsj! Pci duger ikke, å hvis du ikke har Agp port tipper jeg du har noe udatert "møkk", så da duger ikke prosessor osv heller.. sorry dude Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 kjøpte meg emachines 5255 hos elkjøp ein gong i april. eg er fornøgd med det andre som er. Lenke til kommentar
Cryovat Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 E-Machines bruker hovedkort uten AGP for å spare penger. Vil du ha noe nyere enn et 9250 må du investere i et nytt hovedkort. Lenke til kommentar
lassaron-jon Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 om eg kjøper nytt hovedkort, har det nok dingsebomser eg kan plugge inn ting i. har masse usb, minnekortleser, firewire osv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå