WaX[s] Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Noen ganger, når jeg åpner en bittorrent klient og åpner en .Torrent fil fryser hele pc`n seg.. Har alltid fungert før, begynte bare helt plutselig og skje. Jeg har heller ikke innstallert noen spessielle programmer etc som jeg tror kan forårsake dette. Og det er bare engelte ganger det skjer, ikke alltid. Når det skjer funker det ikke å gjøre noen ting, da må jeg bare trykke "restarte knappen" Har prøv å avinstallere klienten, men til liten hjelp. Noen som har noen forslag? Lenke til kommentar
V36a Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kan godt være noe i registeret eller lignende, last ned TuneUp Utilities 2004, med dette kan du søke gjennom og reparere de fleste småproblem på maskinen. Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 jeg har også et problem der pcen min bare stopper opp. den fryser seg. men vet ikke om det har noe med torrent programer å gjøre. jeg bli jo så innmari frustrert, så for to dager siden så slo jeg sund musa mi og kjøpte meg ny i går. jævla drit problem det der. Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hvilken Bittorrent klient bruker du?? Hvis du bruker Azureus, så ville jeg ha sletta både den og java, så instalert alt om på nytt(virka for meg) Hvis du bruker en annen, så ville jeg ha prøvd å avslutte cisvc.exe i oppgavebehandlinga. Når jeg bruker andre torrent klienter, så løper den helt løpsk...(ja, den er en systemprosess, men det er ikke farlig, den er en del av windowindekseringstjenesten) Lenke til kommentar
WaX[s] Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Bruker Azureus, har prøvd å avinstalle både det og Java. Fungerer ikke! : s Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 gjør det noe om jeg sletter cisvc.exe ? Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hallo ? gjør det noe om jeg sletter cisvc.exe ? Lenke til kommentar
Pels Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 hallo ? gjør det noe om jeg sletter cisvc.exe ? Google it .. http://www.liutilities.com/products/wintas...slibrary/cisvc/ Lenke til kommentar
xoriath Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg nevnte vel ikke slette... Det må du ikke finne på... Bare disable den etter oppstart... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå