PatSharpX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Jeg har Asus (v9999GT) geforce 6800GT 128MB Link Når jeg spiller cs og tar screenshot så blir det seende sånn ut... Hva kan jeg gjøre med det? Endret 20. mai 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
Blårens Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har du de nyeste driverne til kortet? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 har du de nyeste driverne til kortet? prøvde med deg også men da ble alt rart ikoner skiftet farge ol. men det funket ikke da heller.... Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 ingen som vet noe???? Lenke til kommentar
2bb1 Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Hmm.. Har du vært inn på hjemmesiden til produsenten og sett etter NYE drivere? Sikker på at du har lastet ned rett driver? Lenke til kommentar
MrLeftfield Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 ser ut som det der har ingenting med drivere å gjøre. Har du prøvd å modifisere kortet? evt overklokke det? Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 ja har prøvd å klokke der jeg men det er ikke forandret... Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) Mulig jeg er helt på jordet nå, men har skjermkortet noe med hva du får bilde av når du tar screenshot? Skjermkortet gjør jo bare så at dataene vises på skjermen. Når du tar screenshot så skjer da vel det utenom skjermkortet, altså problemet må ligge en annen plass? Edit: Hvis det skjer under gaming så er vel kanskje skjermkortet inne i bildet ja. Det ser veldig ut som sånn out-of-range man kan få på skjermer når man kjører for høy oppløsning eller for høy oppdateringsfrekvens. Edit2: Husker å ha hatt en lignende slik feil etter å ha tuklet i driverene tl skjermkortet. Det var da mer generelt, ikke bare når jeg tok screenshots. Her var jeg å tuklet. Endret 22. mai 2005 av Explorer Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 (endret) det skjer bare i spill jeg, prøvde å ta secreenshot nå og det ble bra! CS: 800*600 @ 75Hz 16Bits farger Endret 22. mai 2005 av GnoMiz Lenke til kommentar
OldSchoolPhotoSnapper Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 Jeg husker jeg hadde samme problemet i Transport Tycoon. Det så helt likt ut som sånn det ble hos deg, men hvis jeg trøkka på f9 elns så tok liksom selve spillet screenshot og da funka det fint. Lenke til kommentar
haqbar Skrevet 23. mai 2005 Del Skrevet 23. mai 2005 hm det må jeg prøve når jeg kommer hjem. og som sagt så er kortet overklokket litt men ikke mye... Hilsen GnoMiz (er hos kuroger) Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 23. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2005 ja det funket hvis jeg trykket på Print Scrn knappen men ikke den man tar screenshot med i selve cs?!?! hmm rart Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå