Gå til innhold

Endret min webside. Gamle vises enda. Hvorfor?

Anbefalte innlegg

Slike feil skyldes alltid menneskelige feil, er nok noe du har oversett her. La det får et par omdreininger i skallen så finner du nok problemet... Det er det fine med data: enten funker det, eller så funker det ikke! Og dersom det ikke funker prøv å tenk igjennom hva du kan ha gjort feil (ikke utelukk de mest elementære tingene som at du feks kan ha lastet opp gamle filer etc)

Det er jeg fult klar over, men problemet er ikke om jeg har lastet opp feil fil.

Problemet er at den ikke viser filen som ligger på FTP'n. Den viser den gamle. (som ikke ligger på FTP'n "den er slettet") Jeg kan åpne den nye filen fra FTP og da ser jeg at det stemmer, men på WEB vises den ikke.

Endret av Dj Charlie
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fyfy, ikke gi passord til fremmede folk!

Jeg slettet alle mine "_vti_"-mapper, altså alle som begynner med "_vti_". Jeg tror ikke det tok noen skade, men du kan jo ta en liten sikkerhetskopi for sikkerhets skyld.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Fyfy, ikke gi passord til fremmede folk!

Jeg slettet alle mine "_vti_"-mapper, altså alle som begynner med "_vti_". Jeg tror ikke det tok noen skade, men du kan jo ta en liten sikkerhetskopi for sikkerhets skyld.

Har hele legrat på pc'n, så om noen skade skulle hende, har jeg en backup.

Forsøkt og slette den, men det ville den ikke være med på. Fikk besked at den hadde et innhold. Men når jeg slettet innholde først, gikk det greit.

Skal gjøre et forsøk på å slette alle.

Hadde du samme problem?

Lenke til kommentar

Må desverre fortelle at dette ikke hjalp!

Men noe annet som jeg også har merket, er siden bruker ufattelig lang tid. Siden blir hvit, så skjer det ingenting mer... Virker som om den "fryser"

Hmmm! Begynner nesten og gi opp!

Noen som vil løse problemet for en liten slant? hundrings eller noe? vet at det ikke er mye penger, men jeg har heller ikke så mye og rutte med.

Endret av Dj Charlie
Lenke til kommentar

Vel, første problemet vet jeg ikke noen løsning på.

Det at siden stopper opp/fryser, er det kun i IE? Jeg opplevde dette i IE med en bestemt doctype. Prøv å fjerne doctype for å se om det går fortere - så kan du se om du kan bruke en annen hvis dette er problemet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...