Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Etter at jeg hadde gjort noen endringer på hjemme siden min, oppdaget jeg på nett at ingen forandring hadde skjedd. Jeg forsøkte igjen, men denne gang slettet jeg det gamle (istedenfor og velge overwrite) og la inn det nye. Fremdeles ligger det gamle der og det nye synes ikke, selv om det er slettet fra serveren. Noen formeninger om hvorfor dette skjer? Trenger sårt hjelp, da jeg er topp for ideer. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 resol skrev: prøv å trykk ctrl-f5 Har forsøkt og "oppdatering" Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) PT skrev: Link?Prøvd å tømme cache? Link: http://www.dj-charlie.com http://www.dj-charlie.com/start.asp Har igjen slettet alt og holder på og føre over alt på nytt. (det tar litt tid) Men prøv denne linken, her får jeg fremdeles respons (siden vises), selv om denne også er slettet. http://www.dj-charlie.com/annet.htm Hva er cache? tror ikke jeg har forsøkt det! Endret 20. mai 2005 av Dj Charlie Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Da var alt overfør igjen. Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Merkelig… fremdeles det samme gamle! Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Da har du overført de gamle sidene dine. Den siden jeg kom inn på hadde noe fæle flash-greier... Endret 20. mai 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Hva er cache? Og hvordan tømmer jeg den? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Dj Charlie skrev: Hva er cache?Og hvordan tømmer jeg den? Du bruker Firefox eller Opera, sant? Cache er et sted på harddisken for PC-en lagrer gamle websider du har besøkt slik at du skal slippe å laste ned alt innholdet hver gang. Men du bruker vel ikke IE? Endret 20. mai 2005 av drange_net Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg bruker Internet Explorer ja. Men hvordan kan det ha seg at man kan leste ned en musikk fil, når den er slettet. Hva får dere opp på denne siden? http://www.dj-charlie.com/annet.htm Jeg får to linker (sims2) og (hunting sound) Men den som ligger på serveren skal det være: Fire linker: 0001, 0002, 0003 og 0004 (som er navne på linkene) Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg får samme som deg. Last ned firefox på getfirefox.com. Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hmm, sikker på at du ikke har plasert filene feil i ftp server Altså at du har de gamle inne på public_html å bare lagt de nye filene inn i hoved "ting" plassen Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Mellet skrev: Hmm, sikker på at du ikke har plasert filene feil i ftp server Altså at du har de gamle inne på public_html å bare lagt de nye filene inn i hoved "ting" plassen Jeg har erstattet den gamle filen men den nye. Kan ikke se filen ligger andre steder på ftp'n. men fremdeles vises den gamle. Hmmm! Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Når jeg går inn på FTP'n og dobbel klikker på annet.htm kommer den nye siden opp (som ikke vises på WEB) Når jeg tar egenskapene på den ene linken vises: Address (URL): file:///C:/Documents%20and%20Settings/Fredrik/Application% Var ikke denne linken litt merkelig da? Lenke til kommentar
Dj Charlie Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Kan det ha noe med at FTP'n ikke har blitt oppdatert? Får en følelse av dette. Lenke til kommentar
shagg0r Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Slike feil skyldes alltid menneskelige feil, er nok noe du har oversett her. La det får et par omdreininger i skallen så finner du nok problemet... Det er det fine med data: enten funker det, eller så funker det ikke! Og dersom det ikke funker prøv å tenk igjennom hva du kan ha gjort feil (ikke utelukk de mest elementære tingene som at du feks kan ha lastet opp gamle filer etc) Lenke til kommentar
Mellet Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 shagg0r skrev: Slike feil skyldes alltid menneskelige feil, er nok noe du har oversett her. La det får et par omdreininger i skallen så finner du nok problemet... Det er det fine med data: enten funker det, eller så funker det ikke! Og dersom det ikke funker prøv å tenk igjennom hva du kan ha gjort feil (ikke utelukk de mest elementære tingene som at du feks kan ha lastet opp gamle filer etc) hehe, japp vanligvis små skrivefeil eller andre små teite feil som plager vettet av folk Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kan det være en eller annen ISP-proxy som har cachet siden din og ikke oppdatert cachen kanskje? Lenke til kommentar
PT Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Dj Charlie skrev: Address (URL): file:///C:/Documents%20and%20Settings/Fredrik/Application% Var ikke denne linken litt merkelig da? Det er stien til filen lokalt på din pc. *bittelitt for sen* Endret 20. mai 2005 av PT Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå