NorKing1 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hepp.... Fins det noen adsl leverandør hvor man lovlig kan dele linjen med naboene...? regards NorKing1 Lenke til kommentar
buskmann Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Drit i det. De har ingen mulighet til å finne det ut likevel. Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 det er vel ingen som lar deg gjøre det, men borettslag har avtaler om deling av linje =) Lenke til kommentar
satanjapan Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 catch sa til meg at man kunne dele til hvor mange man vil, om jeg starta egent internett selskap dreit de i det sa dem hehe.. de driter i hva du gjør bak routeren dems Lenke til kommentar
jac-an Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 catch sa til meg at man kunne dele til hvor mange man vil, om jeg starta egent internett selskap dreit de i det sa dem hehe.. de driter i hva du gjør bak routeren dems Det står jo i abonnementsvilkårene deres at de ikke tillater kommersiell virksomhet på linjene til privatkunder. Har ikke spurt de selv men kunne gjerne tenke meg å vite hvem som har fortalt deg det og hva slags abonnement du har. Lenke til kommentar
Xander^ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Er det ikke slik at man kan dele med hvem man vil lovlig så lenge "de andre" befinnner seg i samme hustand? Lenke til kommentar
MRN Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 NextGenTel bryr seg heller ikke. Så naboen og jeg borte hull gjennom gulvet og la en nettverkskabel mellom, så nå har vi lokalt nettverk. Eller, hadde da, vi bruker det ikke lengre. Så når routeren hans går i stykker, eller han ikke har betalt regninga (har skjedd en gang av hver i det siste året), så har vi delt Internettet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå