Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

UPC 100% stabilt?

Anbefalte innlegg

Har og problemer med freezetime og jeg vet at jeg er helt på grensen av min. styrke på signalet inn.

Har forøvrig Terayon 720 modem

Tror det er en sammengeng her,for linjenettet som jeg er koblet til er meget stabilt uten freezetime..

Svigeren til søstera mi som er UPC rep. som sjekker dette opp for meg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det var ikke jeg som var hjemme, det var muttern, men teknikeren sa visst at signalene var helt fine, støpselet var helt fint, så han kom fram til at modemet var "utgått på dato" og han mente det var rart at vi ikke hadde fått beskjed før om å bytte det. (Var et hvitt halvstort et; Motorola Surfmodem elns) Så vi måtte hente et nytt et som og var et Motorola Surfmodem et eller anna, men dette er svart og halvparten så stort som det gamle. Freezetimene gir seg ikke, de har bare blitt litt kortere og kommer litt sjeldnere. Skulle visst ringe hvis det var noe mer, men jeg skal vel ringe neste uke og kreve kontraktbrudd eller penger tilbake for mai måned..

Lenke til kommentar

Da må det jo være noe tull hos UPC sentralt.

Sannsynligheten for det er jo stor og da siden UPC stavanger har "ustabilitetens konge" rykte.

Ser visst ikke ut som de gidder å fikse no på det da så lenge kundene betaler sine månedlige slanter.

Jeg hadde iallfall ikke gitt meg før jeg hade fått visst hva som virkelig var feilen. Kontakt de på nytt, de må da kunne finne feilen.

Endret av henny
Lenke til kommentar
Da må det jo være noe tull hos UPC sentralt.

Sannsynligheten for det er jo stor og da siden UPC stavanger har "ustabilitetens konge" rykte.

Ser visst ikke ut som de gidder å fikse no på det da så lenge kundene betaler sine månedlige slanter.

Jeg hadde iallfall ikke gitt meg før jeg hade fått visst hva som virkelig var feilen. Kontakt de på nytt, de må da kunne finne feilen.

Tja jeg føler UPC spiller på kundenes uvitenhet, og bryr seg ikke om hva du sier til dem. Mine kamerater spiller med meg ofte, og vi får disse freezetimes'ene nøyaktig på likt, men vil dem høre når jeg forteller dem det? Neppe. Dem prøver å legge problemet inn i husstanden din og det ser ut til at muligheten om at det er deres sentral som er problemet ikke er aktuelt fra deres side. Kundeservicens råd er forskjellig fra gang til gang, basert på din/dems telefonsvarers kunnskap.

Lenke til kommentar

Har nå hatt tekniker på besøk.

Feilen var terayon 720 modemet. Det var noe feil med signalet i den eller no. Det skulle ligge mellom 1 og 10, men lå på 10,5. Det som skjedde var at pcen ikke greide å få ipaddresse eller pc geidde ikke å få stabil ipaddresse. Tror det var noe slikt han sa

Fikk et nytt motorola modem og nå funker det supert :w00t:

Lenke til kommentar
Tja jeg føler UPC spiller på kundenes uvitenhet, og bryr seg ikke om hva du sier til dem. Mine kamerater spiller med meg ofte, og vi får disse freezetimes'ene nøyaktig på likt, men vil dem høre når jeg forteller dem det? Neppe. Dem prøver å legge problemet inn i husstanden din og det ser ut til at muligheten om at det er deres sentral som er problemet ikke er aktuelt fra deres side. Kundeservicens råd er forskjellig fra gang til gang, basert på din/dems telefonsvarers kunnskap.

Har både du og venna dine meldt ifra? Har jobbet på flere kundesenter før selv, det er ofte endel kaos slike steder, mange forskjellige folk som tar telefonen. Kan være smart å melde fra omtrent samtidig. Da er sjansene for at det fanges opp større.

Lenke til kommentar

kan bare si at jeg har hørt noen rykter om at upc skal oppgradere hastigheten sin i oslo.

til 50mbt dem har et prøve prosjekt i nederland.

og at det kommer til høsten får håpe på det er sant

Endret av bluemac
Lenke til kommentar
Dem lyver som det renner. Fordi UPC har et rykte på seg her i Stavanger som Ustabilitetens konge for gamere..

Det kan jeg skrive under på. Foreldrene mine hadde UPC (Stvg) i litt over et år. Nedetid et par dager i uka, umulig å spille online pga packetloss. Maste på dem i mange måneder uten at de klarte å utbedre feilen. Da jeg fikk høre om venner og kjente andre steder i byen med samme problemene sa vi opp umiddelbart. Fikk tilbakebetalt halvparten av hva abonementet hadde kostet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...