VTW Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Jeg har her et bilde av noe som ligner warhammer-figurer Men dette er egentlig en figurer fra Ringenes herre (en slags kopi av warhammer). Jeg trenger å vite hva disse figurene fra Ringenes herre heter. Noen som vet det? Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Ikke det at jeg egentlig ser det, men er ikke det urukhai-ene? eller er det orkene? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sjekk på www.avalon.no Jeg vet de selger slike på Avalon, gjorde i hvert fall det på den tiden jeg drev med Warhammer. Lenke til kommentar
Metal_martin89 Skrevet 26. mai 2005 Del Skrevet 26. mai 2005 www.gamesworkshop.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg