Gå til innhold

Problemer med Painkiller: BOOH

Anbefalte innlegg

Investerte i painkiller, innstallerte det, og spillet litt. I dag fikk jeg expansion packen, BOOH, og innstallerte den. Siden jeg ikke hadde fullført den originale versjonen av Painkiller, tenkte jeg å fortsette med den. Men neida, når jeg quick loader eller loader et autosave fra brette jeg er kommet til (Asylum) får jeg en feilmelding, og spillet loader ikke. Legger med screen av feilmeldingen.

Er ganske pist fordi det virka før jeg innstallerte BOOH, men klikket da jeg hadde innstallert BOOH.

post-187-1116596407_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så denne tråden for en stund siden, bare gadd ikke å ta en titt ^^ Sorry :)

Uansett, det kan ha flere grunner, enten det at expansionen er en direkte etterfølger, så du skullle ha spilt ferdig det første spillet før du installerte det.

Det _jeg_ tror det er, derimot, er at du har startet expansionen, og prøver å loade fra originalspillet. Dette blir jo selfølgelig tull, så da kan du prøve dette:

- starte spillet vanlig, men velge originalen på starten av spillet (du skal få et valg om du vil starte expansionen eller originalen)

- gå inn i directorien og starte riktig spill (husker ikke om den originale .exe'en blir borte når du installerer det nye spillet eller ikke)

Uansett, hvis det ikke funker så prøver du deg på www.google.com :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...