KnutIvars Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har planer om litt "seriøs" overklokking til høsten... trenger jo selvfølgelig da en vannblokk, men har ikke budsjett til å kjøpe, så jeg tenkte jeg skulle mekke selv. Er det noen som har TEGNINGER (mål) på hvordan en vannblokk til AMD Athlon XP skal være ? Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 På overclockers.com finner du noen tegninger. Er ingen fasit på størrelsen til en vannblokk. Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 Takker!! :smile: kjempegreier... men så kommer spørsmålet.... : skal jeg begi meg ut på det store dypet .... ? hm.... *kalde landkrabbeføtter* Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 16. juli 2002 Del Skrevet 16. juli 2002 Quote: Den 2002-07-16 08:23, kiskogl skrev:Takker!! :smile: kjempegreier... men så kommer spørsmålet.... : skal jeg begi meg ut på det store dypet .... ? hm.... Er ikke noe problem å lage, forutsatt at du har utstyret som trengs :smile: Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 16. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2002 har du gjort det ? ¨ Vet du om det funker med aluminium i stedet for kobber ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå