Sponis Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Eg har kjøpt meg ipod Mini, men har litt problemer med den. Det står i manualen at itunes skal åpne automatisk når eg plugger i ipod og en veiviser for å åverføre sanger skal starte, men dette skjer ikkje. Og eg finner ikkje ut korleis eg skal overføre bilioteket i Itunes til ipoden, noken som kan hjelpe? Kjører forresten windows xp. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du har vel innstallert driveren som fulgte med? Har du prøvd å vente litt og la den stå i en liten stund før du tar den ut igjen? Innimellom kan det ta litt tid før maskina oppdager den.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Drivere skal vel bli automatisk innstalert fra CDen? og ja, har prøvd det. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har no funnet ut at ipoden egentlig skal ligge under kilder i itunes når den er koblet til, det gjæør den ikkje, altså finner ikkje itunes ipoden i det heile tatt, men når eg går på min datamaskin ligger iPodCD (d:) der. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Prøv å starte iTunes uten å ha koblet inn iPoden. Så plugg den inn etterpå. Det fungerte til meg. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Prøv å starte iTunes uten å ha koblet inn iPoden. Så plugg den inn etterpå. Det fungerte til meg. Det virker fortsatt ikkje. Fant forresten ut at iPodCD (d:) ligger under min datamaskin uansett om ipoden er i eller ikkje, altså ser det ut til at datan ikkje registrerer ipoden i det heile tatt. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Da vet jeg ikke hva du skal gjøre. Jeg har selv hatt problemer med iPoden min. Men det var et helt annet problem. Men hvis du skal levere den inn så husk at den må sendes nedover til Nederland før du får ny. Så hvis jeg var deg så ville jeg bare prøvd mer. Iallefall ikke lever den inn før du har prøvd alt du kommer på. Har du prøvd å reset'e iPoden din? Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Da vet jeg ikke hva du skal gjøre. Jeg har selv hatt problemer med iPoden min. Men det var et helt annet problem. Men hvis du skal levere den inn så husk at den må sendes nedover til Nederland før du får ny. Så hvis jeg var deg så ville jeg bare prøvd mer. Iallefall ikke lever den inn før du har prøvd alt du kommer på. Har du prøvd å reset'e iPoden din? Korleis resetter eg den? veit ikkje om eg skal levere den tilbake, vil prøve alt først. Er det en support emal adresse det går an å sende til? Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Du kan nå surfe litt innpå sidene her så finner du sikkert no svar eller en mail adresse du kan sende til. For å resete slå av og på hold også hold inn meny knappen og valg knappen (den i midten) i ca 6-7 sekunder. Link Endret 20. mai 2005 av Rome Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Vel ipoden går vist ikkje an å skru på heller, det er et lite eple på skjermen, men når eg trykker på knappen i midten skjer det ingentig. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Vell, hvis jeg var deg så ville jeg levert den inn. Men som sagt, det tar ei stund å få en ny en. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Vist ingen har noken andre tips ser eg ikkje en annern utvei en å lævere den tilbake, takker til alle som har hjeøpt meg. Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Har du sendt mail?? Anbefaler deg å gjøre det før du sender den inn.. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Har du sendt mail?? Anbefaler deg å gjøre det før du sender den inn.. Fant ingen mail adresse å sende til. Lenke til kommentar
Sponis Skrevet 26. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2005 Då har eg bestemt å sende den inn igjen, men kor skal eg sende den til? Veit ikkje kor den blei sendt fra, og skal eg legge ved informasjon om kva som er gale? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå