joda_321 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 JA! endelig har jeg fått meg sommerjobb. På en bedrift på stedet der jeg bor (Torvastad) som heter Hecket Multiserv AS. De driver med gjenvinning og omsmelting av aluminium. Sommeren er sikret og jeg kan slutte i min jobb som avløyser. En jobb som jeg har hatt HVER helg i 3 år. Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Gratulerer! Sørg for å gjøre jobben så bra at du kan jobbe der ellers også! Det gjorde jeg - nå jobber jeg 3 dager i uka Lenke til kommentar
V36a Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Panofix har rett, den som jobber best har størst sjanse for å få fast senere. Gode referanser og attester er heller ikke å forakte. Gratulerer forresten Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 En annen ting: Vær alltid hyggelig mot personale og spesielt sjefen. Det er også lurt å være åpen for å arbeide når det passer "the boss" best og han trenger deg. Og for all del: møt opp hvis det er dugnad eller lignende. Det skaper godt inntrykk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå