Bimmelom Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Er på utskikk etter ett kamera. Kriteriene mine er at det skal ta gode bilder. Over 3mp, skal ha zoom, og se bra ut. IKke så veldig vanskelig å finne ett som passer mine kriterier håper jeg. Tusen takk for hjelp. Edit: Bruksområde: Utebilder og inne bilder rett og slett. Zoom: Maks 3X Zoom. Behov: Stor skjerm, lite, (kunne gå an å ha i lommen), rask å ta på. Pris: Maks 2600. Endret 21. mai 2005 av Bimmelom Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Nej det er ikke så vanskeligt, for der findes vel et sted mellem 50 og 100 kameraer på markedet der opfylder de kriterier! Vær lidt mer specifik - brugsområde, behov, kriterier, hvor meget zoom, etc.? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Jeg vil anbefale Nikon Coolpix 5900. Har det selv, og er meget fornøyd. Kameraet er raskt, enkelt å betjene og har super bildekvalitet. Anbefaler det 100%. Finnes sikkert andre kameraer, men dette er absolutt et du bør sjekke ut. 5.1 Megapiksler 3x Optisk Zoom Fjerning av røde øyne Stor LCD-skjerm og optisk søker. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Bestilte dette her et par dager siden: http://www.ellos.no/?product_id=152945 Noen som har erfaring med det ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå