Clintern Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Hei.. Jeg har et Gainward Geforce4 Ti4400 kort og syns vifta bråker litt mye. Dvs den har en plagsom høyfrekvenslyd. Noen som vet/har lest hvor mange dB denne vifta er på? Vurderer å bytte ut standard vifta med denne fra microplex. Den gir visst 26 dB. Noen som støtter forslaget mitt, eller har en annen ide til hva jeg kan gjøre?? Å ja.. Fargen matcher ikke helt da,men men... :smile: [ Denne Melding var redigert av: Clintern på 2002-07-15 10:55 ] Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 15. juli 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juli 2002 Oops.. Fant ut at den vifta jeg linka til over ikke passer på G4 kort. Må visst kjøpe denne, men microplex har ikke fått dem inn ennå :sad: Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 bare synd at den vifta du linka til støyer nesten like mye som orginalvifta... :sad: Lenke til kommentar
mwar0f Skrevet 15. juli 2002 Del Skrevet 15. juli 2002 Har Gainward Ti 4200, den bråker like mye som 19 dB Papst. Du kan prøve å kjøpe den 29 dB vifte på Microplex, men istedet for å la den kjøre på 12V setter den på 5V. Forutsetter at du ikke overklokker da :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå