blablabla21 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Har UT2004 som jeg har brukt på windows og nå har jeg planer om å innstalere det på linux i stedet, men må jeg da ha en egen dvd som er beregnet for linux? og hvordan er det med mods, oppdateringer osv på linux? EDIT: Også var det det med mods, oppdateringer og bonus pakker till linux, vet ikke helt om linux egner seg så bra til spill-os selv for spill som faktisk er gitt ut på linux... Endret 21. mai 2005 av blablabla21 Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du har spelet på ein DVD? Du får vel med GNU/Linux-versjonen av når du kjøper Windows-versjonen. Om den er på CD/DVDen eller om du må laste det ned veit eg ikkje. Lenke til kommentar
blablabla21 Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 ja det er på dvd (begge 2004 utgavene er gitt ut på dvd), og det er bilde av tux bak på coveret:) Lenke til kommentar
zyp Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sjekk om det ikke ligger et script som heter linux_installer.sh på dvd-en. I så fall er det bare å kjøre det. Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Står sikkert i manuelen korleis du skal gå fram. Lenke til kommentar
olear Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Linuxversjonen følger med CD/DVD. Lenke til kommentar
blablabla21 Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Følte ikke for å lage en ny post, trengte bare et lite svar for å komme overst på lista igjen;) Lenke til kommentar
theDurkan Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Følte ikke for å lage en ny post, trengte bare et lite svar for å komme overst på lista igjen;) Fikk du ikke svar på spm ditt da? Updates lastes vel ned som vanlig (?) http://www.unrealtournament.com/ut2004/downloads.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå