xanth0s Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Ja da har det gått akkurat en månde siden jeg slutta å røyke.... WEEEEEE Lungene føles som ny anbefales Endret 20. mai 2005 av xanth0s Lenke til kommentar
Spragleknas Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 jaja... vent å se... en mnd. betyr ikke at suget er over.... men all respekt til deg likevell! Lenke til kommentar
Aeternus Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Sliter noe helt jævlig selv med å slutte Lenke til kommentar
V36a Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor slutte? Jeg klarer meg seriøst ikke uten røyk. Har en slitsom jobb, og i pausene må jeg røyke, hva ellers skal man gjøre? Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor slutte? Jeg klarer meg seriøst ikke uten røyk. Har en slitsom jobb, og i pausene må jeg røyke, hva ellers skal man gjøre? Svært mye, men det har du tydeligvis ikke oppdaget Lenke til kommentar
V36a Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Hvorfor slutte? Jeg klarer meg seriøst ikke uten røyk. Har en slitsom jobb, og i pausene må jeg røyke, hva ellers skal man gjøre? Svært mye, men det har du tydeligvis ikke oppdaget Svært mye faktisk... Tar gjerne imot forslag. Lenke til kommentar
richardchristy Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Rart å finne denne posten under GLEDEsutbrudd Lenke til kommentar
Panofix Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Rart å finne denne posten under GLEDEsutbrudd I grunn ikke. Jeg ville vært kjempeglad hvis jeg hadde sluttet å røyke (jeg røyker ikke selv da). Derfor vil jeg mene dette er et "Gledesutbrudd". Det er jo sikkert et sabla slit å merke suget hver dag da! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå