hovdal Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 jeg har lagt inn xampp...slt starter men når jeg skal åpne den php filen jeg har laget så kommer bare det som er i html opp,mens phpscriptet funker ikke i netleseren,men vis jeg sender det til en kammerat så funker det der. håper på noe hjelp.... Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du har husket å legge filen i htdocs-mappen? Lenke til kommentar
hovdal Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 nei...kommer det på samme hvor i mappen det jeg skal legge den til?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du må jo legge filen i *DOCUMENTROOT*, for å så gå til browseren din og skrive inn adressen. Lenke til kommentar
hovdal Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 sorry men er helt fersk på dette hher,så er ikke helt sikker på hva du mener med dette med *dockumentroot* Lenke til kommentar
Christian_ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Avinstaler den pakken du har instalert n oh gå inn her: http://www2.tisip.no/boker/php/provekap.php åpne pdf formatet kapittel 1 der står det grundig og oversiktlig fortalt hvordan du setter opp php og apache på egen maskin, en super guide egentlig Lenke til kommentar
hovdal Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 hehe...en liten skrivefeil kanskje jeg har den boken der,det er den jeg nettop har kjøpt meg......skal se på det,fikk anbefalt dette programmet av en kammerat... Lenke til kommentar
hovdal Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 hehe...en liten skrivefeil kanskje jeg har den boken der,det er den jeg nettop har kjøpt meg......skal se på det,fikk anbefalt dette programmet av en kammerat...,, Lenke til kommentar
hovdal Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 har fått det til nå.....takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå