Gå til innhold

oversikt over fantastiske og litt merkelige tilbud

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Aner jeg et forsøk på å åpne en lignende tråd som den du akkurat fikk stengt? ;)

Menmen: Dette er jo ikke snakk om "feilprising" ol, slik den andre tråden var, og da kan vel ikke moderatorer stenge den heller? Er jo tross alt bare snakk om en tilbudstråd :)

Lenke til kommentar
Aner jeg et forsøk på å åpne en lignende tråd som den du akkurat fikk stengt? ;)

Menmen: Dette er jo ikke snakk om "feilprising" ol, slik den andre tråden var, og da kan vel ikke moderatorer stenge den heller? Er jo tross alt bare snakk om en tilbudstråd :)

tja :p lov å prøve seg?

denne er kanskje litt mer etisk riktig?

Lenke til kommentar
Aner jeg et forsøk på å åpne en lignende tråd som den du akkurat fikk stengt?  ;)

tja :p lov å prøve seg?

denne er kanskje litt mer etisk riktig?

Ja det er lov å prøve seg, så lenge man ikke bevisst bryter retningslinjene. :thumbup: Men er det et tvilstilfelle skal man spørre en moderator før man poster, ikke "ta sjansen"...

Dette smaker mer av samme ulla for denne moderatoren. Hvis formålet i motsetning til den forrige tråden ikke er å utnytte tilbud som faktisk er for gode til å være sanne, ser jeg ikke vitsen med tråden.

Jeg lar denne stå, under tvil, men holder et øye med den. Så lenge tilbudene er sanne så får den stå. "Sanne" tilbud defineres som tilbud som er merket av leverandøren som dette.

Dersom den utvikler seg til "Feilpriset, løp og kjøp", så blir den stengt. Samme skje hvis den blir bumpet uten at det postes et tilbud.

Geir :)

Endret av tom waits for alice
Lenke til kommentar

Kjøp på avbetaling er en generelt dårlig ide. Dersom ikke du har nok penger til å betale alt med en gang, bør du heller vente når det gjelder ting som ikke er helt nødvendige. Prisen blir fort 50-70% høyere enn det du ville betalt dersom du la ut alt med en gang.

Lenke til kommentar

Glem den Deal tv'n, leide en slik for ca 5 år siden. Mulig det er akkurat den som nå er til salgs :)

Tråden er ment for tilbud utenom det vanlige...

Dere som er i mot "for gode priser" kan jo bruke en slik oversikt til å ta kontakt med butikken og be dem sette opp prisen til et nivå dere kan leve med. Det er imidlertid ikke i min interesse å sikre alle som vil selge hardware trygge og gode marginer. Men jeg skjønner jo at HW.no ikke vil irritere anonsørene sine.

Lenke til kommentar
Glem den Deal tv'n, leide en slik for ca 5 år siden. Mulig det er akkurat den som nå er til salgs :)

Tråden er ment for tilbud utenom det vanlige...

Dere som er i mot "for gode priser" kan jo bruke en slik oversikt til å ta kontakt med butikken og be dem sette opp prisen til et nivå dere kan leve med. Det er imidlertid ikke i min interesse å sikre alle som vil selge hardware trygge og gode marginer. Men jeg skjønner jo at HW.no ikke vil irritere anonsørene sine.

hmm men under 2 tusen for en 28tommers wide..

må tenke litt, trenger ny tv

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...