chil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 tilbud som er litt for gode til å være sanne postes her. Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Aner jeg et forsøk på å åpne en lignende tråd som den du akkurat fikk stengt? Menmen: Dette er jo ikke snakk om "feilprising" ol, slik den andre tråden var, og da kan vel ikke moderatorer stenge den heller? Er jo tross alt bare snakk om en tilbudstråd Lenke til kommentar
Pjakk Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Tråden er litt på kanten syntes jeg.. Er tilbud ment som tilbudsvarer, som i ukens tilbud og slike ting? Eller er tilbud her ment som alle varer som har en god pris? Lenke til kommentar
eucalor Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ukens tilbud er ofte ikke et fantastisk tilbud. dersom det er et fantastisk tilbud derimot, kan det postes her! Lenke til kommentar
chil Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Aner jeg et forsøk på å åpne en lignende tråd som den du akkurat fikk stengt? Menmen: Dette er jo ikke snakk om "feilprising" ol, slik den andre tråden var, og da kan vel ikke moderatorer stenge den heller? Er jo tross alt bare snakk om en tilbudstråd tja lov å prøve seg? denne er kanskje litt mer etisk riktig? Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Aner jeg et forsøk på å åpne en lignende tråd som den du akkurat fikk stengt? Menmen: Dette er jo ikke snakk om "feilprising" ol, slik den andre tråden var, og da kan vel ikke moderatorer stenge den heller? Er jo tross alt bare snakk om en tilbudstråd tja lov å prøve seg? denne er kanskje litt mer etisk riktig? Ja det er lov å prøve seg, så lenge man ikke bevisst bryter retningslinjene. Men er det et tvilstilfelle skal man spørre en moderator før man poster, ikke "ta sjansen"... Dette smaker mer av samme ulla for denne moderatoren. Hvis formålet i motsetning til den forrige tråden ikke er å utnytte tilbud som faktisk er for gode til å være sanne, ser jeg ikke vitsen med tråden. Jeg lar denne stå, under tvil, men holder et øye med den. Så lenge tilbudene er sanne så får den stå. "Sanne" tilbud defineres som tilbud som er merket av leverandøren som dette. Dersom den utvikler seg til "Feilpriset, løp og kjøp", så blir den stengt. Samme skje hvis den blir bumpet uten at det postes et tilbud. Geir Endret 20. mai 2005 av tom waits for alice Lenke til kommentar
Evial Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 syns det er for mange som skriver i tråder som ikke har noe med det som trådstarter spør om. Hvis det skulle være noe bra tilbud som en eller annen legger ut må man lese masse ubrukelig info for å komme til the good stuff. http://www.deal.no/produkt.cfm?id=68725 jeg har lurt litt på denne, ser i grunn billig ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 det der var jo sinnsykt billig! Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Kjøp på avbetaling er en generelt dårlig ide. Dersom ikke du har nok penger til å betale alt med en gang, bør du heller vente når det gjelder ting som ikke er helt nødvendige. Prisen blir fort 50-70% høyere enn det du ville betalt dersom du la ut alt med en gang. Lenke til kommentar
Gjest Slettes-xwByZdFZ Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 men det går jo an å betale alt i ett og? eller? Lenke til kommentar
MiniX Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Du får registrere deg og se. Post fullpris her på forumet da. Lenke til kommentar
pichashu Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Det er en brukt tv så jeg ville ikke gitt mer enn den prisen som er oppgitt Lenke til kommentar
whom Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 OCZ rev.2 på Netshop til 1595,- er et særdeles bra tilbud Lenke til kommentar
chil Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Den tvn så veldig billig ut..finnes det noen erfaringer av en slik en? blir ikke det veldig fyr frakt? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 var jvc 28" widescreen der og til 1.890,- lurer på om ikke vi skal ta en sånn.. tven vår er dritgammal og scart kontaken er ødelagt. Lenke til kommentar
sigen Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Billige katoder og tilbehør på microplex.no Lenke til kommentar
M_Mickey Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Glem den Deal tv'n, leide en slik for ca 5 år siden. Mulig det er akkurat den som nå er til salgs Tråden er ment for tilbud utenom det vanlige... Dere som er i mot "for gode priser" kan jo bruke en slik oversikt til å ta kontakt med butikken og be dem sette opp prisen til et nivå dere kan leve med. Det er imidlertid ikke i min interesse å sikre alle som vil selge hardware trygge og gode marginer. Men jeg skjønner jo at HW.no ikke vil irritere anonsørene sine. Lenke til kommentar
chil Skrevet 22. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mai 2005 Glem den Deal tv'n, leide en slik for ca 5 år siden. Mulig det er akkurat den som nå er til salgs Tråden er ment for tilbud utenom det vanlige... Dere som er i mot "for gode priser" kan jo bruke en slik oversikt til å ta kontakt med butikken og be dem sette opp prisen til et nivå dere kan leve med. Det er imidlertid ikke i min interesse å sikre alle som vil selge hardware trygge og gode marginer. Men jeg skjønner jo at HW.no ikke vil irritere anonsørene sine. hmm men under 2 tusen for en 28tommers wide.. må tenke litt, trenger ny tv Lenke til kommentar
Mez Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Får 32" Widescreen til 2995,- hos Siba da. http://www.siba.no/Product/Product.aspx?identifier=NO22589 Sikkert ikke den helt supre kvaliteten, men likevel... Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 22. mai 2005 Del Skrevet 22. mai 2005 Her var det mye off topic. Kan ikke folk bare poste det som skal postes her, eller holde kj*ft? Uansett, her er mitt bidrag: http://www.efast.no/PartDetail.aspx?q=p:605982 BENQ 19" LCD Monitor, FP937-12ms til 2880,- i skrivende stund. Bestilte meg to stykk, fikk begge levert på døra. Gratis frakt, og billig skjerm! Dette synes JEG er et bra tilbud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå