PureTamil Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Tatt med 350D og kitobjektiv ( ). Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Får legge til en sort-/hvittutgave også. Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 ganske bra bilde det der likte fargeversionen best Lenke til kommentar
Carlos Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Billedet virker både lidt overeksponeret og står heller ikke rigtigt skarpt... Men godt fanget af en hund der virker fuldstændig ligeglad med at "stå model" Lenke til kommentar
nietzsche Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 (endret) Veldig søt hund ja, men dessverre så blir nok bildet alt for uskarpt. Prøv en gang til! Endret 20. mai 2005 av Gree9 Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Litt uskarpt ja. Jeg hadde prøvd å gå enda litt nærmere. Søt hund Lenke til kommentar
wehee Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 oh nyydelig golden likte utrykket! synd det ble uskarpt.. Lenke til kommentar
PureTamil Skrevet 21. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2005 Er forresten ingen Golden, men en Nova Scotia Duck-Tolling Retriever. Bildet ble for uskarpt ja, men det var først og fremst det ikke-tekniske jeg ville ha vurdert. Må få tatt flere bilder senere en dag. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Hei På det første bildet er jeg enig i det som er sagt om skraphet. På det siste bildet burde øynene ha vært skarpe, det er egentlig ganske viktig på et portrettbilde. Dessuten så er det mye rot i bakgrunnen, en sofa og et bein.. Flytt bikkja til midt på gulvet, fjern evt. forstyrrende elementer i bakgrunnen. Eller ta med deg hunden ut..... Men veldig fin hund, ser fotogen ut iallefall... Mvh AW Lenke til kommentar
Nimzo Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Mye bra awesnes kommer med her. Om ikke annet bør øynene være skarpe, da fremstår også resten av bildet som skarpt. Ville bare si at du har en fin vinkel på bildet. Mange kvier seg for å sette seg på kne, legge seg ned, eller klatre høyt når de tar bilder, men det er som regel de bildene som blir best. Verste vinkelen er i hodehøyde. Lenke til kommentar
baquero Skrevet 21. mai 2005 Del Skrevet 21. mai 2005 Uskarpt, blasst, lite konstrast og kjedelige farger. Dette er ikke et bilde jeg kunne tenkt meg å ha på veggen. Gir meg ikke spesielt mye. Men, du har jo en fin modell som det må gå an å få ut noen bra bilder av. Keep on trying. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå