Znoken Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 Lurer på om det er noen av dere andre som får lavere uthastighet på Tptest nå enn det dere fikk tidligere..Har brukt den hele tiden for og sjekke min hastighet på nettet og den har bestandig vært ganske nøyaktig...Bruker også Dinsides surfometer for og sammenligne... Saken er nemmelig den at tptesten har begynt og hvis en mye lavere uthastighet nå enn det den gjorde tidligere....Men på Dinside surfometer så viser den akkurat det samme som jeg har fått tidligere... Lenke til kommentar
Admin'c Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 er fint her prøvd å velge en annen server? Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 20. mai 2005 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2005 Har bestandig kjørt testen på IP-Performance V3 Stockholm men har nå testet alle andre servere som det er mulig og kjøre testen på...På Telenor,Sweden og Port 80 får jeg ca 100 kbit/s mer enn på de andre testen...På dinside surfometer får jeg akkurat det samme hele tiden ca... Lenke til kommentar
galaxee Skrevet 20. mai 2005 Del Skrevet 20. mai 2005 har mellom 15-40kb/sek her (Ned) skal da ha 90kb/sek..pingen er fin tror eg må sjekke den andre pcen som står på nett i huset, før eg klager til tele2! men er ingen som har brukt den i går var hastighetene som dei skulle være, men ping tiden ble 200-300 uansett. overbelastet sentralsom ikke greier all trafikk? pinget Gateway Address og DNS adressa og fikk 250ms gjennomsnitt! i dag ligger eg på 22ms til Gateway Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå